Protesteer tegen de onredelijke belastingverhoging op vliegtickets en teken!

Off topic again:
Ik woonde tot maart dit jaar in Stockport 4Nm onder de ILS van 24R (nu 23R) Manchester Airport heb nog nooit één moment wakker gelegen van over vliegende vlietuigen.
Kijk bromfietsen die door je straat heen scheuren met oorverdovend lawaai dat is een ander verhaal :mad: ..... die zouden ze moeten verbieden. Korte afstanden kun je tenslotte ook te voet of op de fiets afleggen, maar ja daar win je als (s)linkse partij geen zieltjes mee!
 
Off topic again:
Ik woonde tot maart dit jaar in Stockport 4Nm onder de ILS van 24R (nu 23R) Manchester Airport heb nog nooit één moment wakker gelegen van over vliegende vlietuigen.
Kijk bromfietsen die door je straat heen scheuren met oorverdovend lawaai dat is een ander verhaal :mad: ..... die zouden ze moeten verbieden. Korte afstanden kun je tenslotte ook te voet of op de fiets afleggen, maar ja daar win je als (s)linkse partij geen zieltjes mee!

Als iemand die jarenlang in Nieuw-Vennep heeft gewoond heb ik ook nooit last gehad van vliegtuigen. Wel stoor ik me aan scooters (wat een takkeherrie maken die dingen!) en ook wel een beetje aan bussen, maar die dienen in ieder geval nog een goed doel.

Nederland is een land vol zeikerds. Ik ben ook een zeikerd. Daarom heb ik de mensen van het PVRC even afgezeken op hun site.

Gr.

Q-Nimbus (heeft getekend)
 
Een trein maakt geen herrie...:passed: Die gasten moeten hier even een weekje komen. Hoor je ze nooit meer over dat alternatieve (vee)vervoer! Een takke herrie en je zit/ligt te schudden op je bank/bed!
(overigens: Uiteraard getekend!)
 
Terug
Bovenaan