Piloten en dochters

Piloten en dochters


  • Totaal aantal stemmers
    63
Je gaat lachen, maar ik ken een vlieger het recentelijk voor elkaar heeft gekregen 5 kinderen te verwekken bij 3 vrouwen in 4 jaar...Aan de viriliteit ligt het dus niet ;-P
 
Tja, 55% hebben als eerste een dochter gekregen. Persoonlijk had ik meer verwacht en op het eerste gezicht ziet het er dan wel een beetje uit dat deze myth busted is. MAAR, aan de andere kant ligt op dit moment het landelijk percentage meisje-jongen op 49-51 (bij ruim 187.000 geborenen per jaar). Onze testgroep bevat maar 55 personen. Met 3 afwijkingen zit je weliswaar al boven het verschil van 6%, maar als het wel klopt, kunnen 6% meer dames op grote getalen toch wel weer wat uitmaken en zou het toch wel eens waar kunnen zijn...
Bedankt voor alle reacties!

Vervolg vraag:
Hoe zou je het vinden als je dochter thuiskomt met een piloot? (jezelf kennende...)
Of voor de zonen: Hoe zou je het vinden als je zoon thuiskomt met een stewardess? (je collega's kennende...)

Groeten Supergrover...
 
Vervolg vraag:
Hoe zou je het vinden als je dochter thuiskomt met een piloot? (jezelf kennende...)

Groeten Supergrover...

Hangt er vanaf of ie net van Stella af komt, of dat ie daad werkelijk een betalende baan heeft waar hij zijn doekoes mee verdiend...
 
Laatst bewerkt:
Fruittelers krijgen alleen dochters, ligt aan de chemicalien die ze gebruiken......

Misschien dat wat kerosine dampen ook wonderen doen ?
 
Vervolg vraag:
Of voor de zonen: Hoe zou je het vinden als je zoon thuiskomt met een stewardess? (je collega's kennende...)

Ligt eraan voor hoelang ;)!
Als hij er 's nachts uit de kroeg zou komen zou ik zeggen: goedzo mijn zoon. :biertje:
Voor wat langer zou ik zorgen dat hij oppast.

Niet dat ik een zoon heb maar dat terzijde.
 
Als papa en mama piloot en stewardess zijn, kan je ze moeilijk afraden met één van de twee thuis te komen.....

Mijn vraag is meer, waar haal ik 3 x (€100.000+€25.000) vandaan? Kan ze ook niet verbieden piloot te worden....
 
Als papa en mama piloot en stewardess zijn, kan je ze moeilijk afraden met één van de twee thuis te komen.....

Mijn vraag is meer, waar haal ik 3 x (€100.000+€25.000) vandaan? Kan ze ook niet verbieden piloot te worden....

Gewoon naar defensie sturen......
 
Dit is de dochter hier links. Ze heeft nu een broertje van al weer anderhalf, binnenkort ook maar eens zo'n foto maken.
Hoe krijg je gegarandeerd een zoon als (mannelijke) vlieger? Wel, we zitten best veel op onze reet, op (grotere) hoogte hebben staan we bloot aan straling, er is wat meer straling van apparatuur (instrumenten, radios, noem maar op op), allemaal niet bevoorderlijk voor onze spermazoiden. Gelukkig worden die continue aangemaakt. Dus na thuiskomst eerst praten(?!?), dan een keer flink misschieten (iets met de kerk uit voor het zingen) en de volgende keer (eerst even 24 uur geheel onthouding, geduld is een schone zaak) pas goed raak mikken en dan fingers crossed. Je weet immers nooit wat er uit kan komen, een konijn of nog erger, een dochter... (vrij naar Kluun).
 
Terug
Bovenaan