Piloten en dochters

Piloten en dochters


  • Totaal aantal stemmers
    63

Supergrover

New member
Dit gaat niet om de dochter van je collega of baas, maar om je eigen kinderen. Al heel vaak heb ik gehoord dat piloten meestal een dochter krijgen als eerste kind. Er bestaan ook verschillende theorieen over, maar er valt weinig over te vinden op het net. Het lijkt me leuk om te weten of dit klopt of niet (Mythbusters). Bij mij klopt het namelijk. Graag alleen professionele vliegers zodat de uitslag betrouwbaarder wordt.

Groeten Supergrover...
 
Heb twee geweldige knullen, mijn vrouw wil nog graag een meisje. Help! (Oh nee wacht, als het moet regel ik het toch liever zelf)
 
Hier ook een dochter. De meerderheid van mijn collega's heeft ook een of meerdere dochters. Myth? Nope: True

Vergat te stemmen. Done...
 
Laatst bewerkt:
En toch stond de teller voor Ghostrider en DB757 op 5-4 en nu op 5-6. Hebben jullie wel gestemd? Als ik hier tel zou het zelfs 7-2 moeten zijn.
 
In het wetenschappelijke kader van dit onderzoek is het wel belangrijk wie er meedoet aan de poll. Een theorie is namelijk dat de cosmische straling veroorzaker is van dit vermeende gebrek aan zoontjes. Het schiet dan niet op dat Fokker 50 drivers meedoen aan de poll. Het is een fantastische kist, maar van straling hebben ze geen last, ze komen immers niet hoog genoeg. Zie Kebab met zijn nazaat ;)
 
ttiwwop.gif
 
In het wetenschappelijke kader van dit onderzoek is het wel belangrijk wie er meedoet aan de poll. Een theorie is namelijk dat de cosmische straling veroorzaker is van dit vermeende gebrek aan zoontjes. Het schiet dan niet op dat Fokker 50 drivers meedoen aan de poll. Het is een fantastische kist, maar van straling hebben ze geen last, ze komen immers niet hoog genoeg. Zie Kebab met zijn nazaat ;)

Bij mij werkte het wel op de 50. Tot 2x toe. Een andere theorie is dat de vrouwelijke cellen doordat ze sterker zijn het langste overleven in de baarmoeder. Als er pas later een eisprong is (als wij al weer aan het vliegen zijn), zijn de mannelijke cellen al dood en wordt het dus een meisje.
 
Terug
Bovenaan