Pilot case, wat gebruik jij?

Nou, dan zijn we het behoorlijk eens. Ik kan dr ook totaal niet tegen. Net als sportschoenen onder het uniform overigens. Ook populair in de UK. (Maar ze zijn toch zwart?)

Dat zal dan wel een FR ding zijn want bij mijn Engelse maatschappijtje zie je dat echt niet. Uniform standards staat hoog in het vaandel en daar horen gymschoenen net zo min bij als mickey mouse sokken. Gewoon nette zwarte schoenen.

Wbt tassen, ik doe mijn longhaul trips vrijwel uitsluitend met handbagage en heb een samsonite combi van rolkoffer en tas die je over het handvat van de koffer schuift.

Een beetje ruimte is op longhaul wel handig. Laptop, brevet, vloeistoffen etuitje, sweatertje voor de koude nachten in de bunk (uniform standard uiteraard), mapje met gepersonaliseerde wereldkaarten, boek, voetbal international, Ipod/phone, zaklamp, zonnebril, reservebril, oordopjes, reserve veters, etc, etc... Misschien ook een leuk topic; Wie heeft de meest onzinnige dingen in z'n flightcase.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat zijn de paupers...aangezien je je eigen uniform bij RYR moet aanschaffen zie je de raarste combinaties. Best wel sneu..
Maar mijn flightcase hoeft niet persé naast me te staan en daarmee klein te zijn. Heb een etuitje (ik geloof daarmee de kleinste flightcase ooit) met al het nodige. De grote meuk staat dan in de 'garderobe'..
En als ik vlieg dan vlieg ik. Heb slechts 1 keer mn laptop tevoorschijn gehaald om iets op te zoeken.
 
Terug
Bovenaan