Picamas Grading

Heb zelf 3 weken geleden picamas gedaan (op eigen initatief). Mijn ervaring; beetje vage bedoeling, nogal gaotiesch, lang wachten op uitslag/ rapport, maar wel met resultaat. Van de 4 jongens van "mijn" dag hebben er nu 3 een baan.. (binnen 3 weken dus).....................

Groeten SS
 
Dit zijn dezelfde test die ik in 2004 heb gedaan voor een selectie bij AirExel, vrijwel elke 'nieuwe' ex-exeller heeft die testen gedaan..

Het is voor mij al een tijdje geleden maar de beschrijving van de tests klopt aardig.

Vind overigens €1500 wel belachelijk veel voor (destijds) 2 dagen testen...

cheerz.
 
Hoi,

Zijn hier mensen die via Picamas een baan hebben gekregen??Heb van hen een mailtje gekregen maar betwijfel het of ik daar aan ga deelnemen.
grtz
 
Hoi, ik heb via Picamas gesolliciteerd. Heb nu ook een baan en weet van twee andere die success hebben gehad via Picamas.

Wel goed opletten. In de eerste instantie wou AHFC mijn Picamas rapport niet doorsturen naar Denim omdat ik geen NLSer was. Momenteel had Denim (volgens AHFC) voorkeur voor NLSers. Dit is niet (en was nooit) vermeld op het Denim Air of op het AHFC site. (Ook niet verteld toen ik informeerde over Picamas en aangaf dat ik voor Denim wou werken.) Dankzij hulpzame mensen binnen Denim met wie ik contact had opgenomen had Denim PZ toch mijn Picamas rapport gevraagd van AHFC.

Als je dus niet NLSer bent zou ik zeker zorgen dat je een bevestiging krijgt van hoe en wat, vóór dat je je geld overmaakt.

Success!
 
Het klopt dat er mensen via Picamas naar Denim gaan. Er hangt wel een prijskaartje aan: €1500,- voor de picamas grading en vervolgens nog even zelf de TR van rond de €30.000,- financieren.
 
Terug
Bovenaan