Picamas Grading

Tuck-Under

New member
Hallo Iedereen!

Is er iemand van jullie bekend met de Picamas Grading (van het AviationHumanFactorCentre te Maarssen) op de 737-800 van EPST?

Graag zou ik hier wat informatie over krijgen, zoals duur, wat er verwacht wordt tijdens de grading, hoe het in zijn werk gaat, is er een 737-800 briefing vooraf, zoniet met wat voor settings word er gevlogen?

Alvast ontzettend bedankt!

Groeten Tuck
 
Is er al iemand die de Picamas heeft gedaan?

Zo ja mag ik dan ook wat informatie bitte?

Heb zelf 2 november de eerste dag.....

Groeten Robmeister
 
Even googlen: Picamas klinkt als wederom een initiatief dat werkzoekende vliegers tegen betaling in een bestand zet, waaruit maatschappijen dan kunnen kiezen. Onderscheidend vermogen t.o.v. andere initiatieven: er vindt een selectie plaats.

Als mensen info hebben, waarom niet gewoon op het board zetten i.p.v. iedereen een PM sturen?
 
ik denk dat het makkelijkst is als je gewoon een keer met schellinger belt. al jaren bekend als een instituut voor sollicitatietrainingen. niet zo moeilijk om te vinden.
 
Als ik wat info over de PICAMAS keuring zou hebben, zou ik die zeer zeker ook posten hier. Enige wat ik echter heb is info over de grading op de 738 bij EPST. Dit had ik TU toegestuurd, en is tevens dezelfde info die eenieder van tevoren ontvangt voor deelname aan die grading. Wat de psycho testjes inhouden weet ik zelf ook niet. Does...Wellicht dat deze link hulpzaam is.
 
1500 euro voor een grading ok. zo is de markt mischien wel nu... maar 1500 euro om in een bestand te komen waar buiten nederland geen ene maatschappij iets van weet... beetje risky nietwaar?

weet iemand met welke maatschappijen dit picamas werkt?
en of het alleen voor ab initio's is?
 
Terug
Bovenaan