pak bij sollicitatie

Jumbo zei:
Probeer in sdl eens Devil's Martini is wel een okee tent (op kruising sdl road en shea blvd). En idd in SDL lopen een hoop knappe vrouwen rond.

Oooh, de Devil's Martini is echt waanzinnig! KLS en EPST zitten/zaten daar om de hoek, dus daar waren altijd wel NL-ers te vinden. Vooral op donderdag avond is de Devil's Martini the place to be. Ik zou zorgen dat je vrijgezel bent als je er naar toe gaat....:grijns:
 
Is dat in dat zelefde "vierkantje" als waar de axis radius in ligt ??? ja, wil zeker ook graag die andere clubs zien... Echter raakte mn baas en ik nogal snel in gesprek met een groep meiden die een vrijgezellenfeest hadden.... Daarna had FD geen zin meer om weg te gaan van die groep.

Nog ollanders van de week die daar uit gaan?

Lopen trouwens ook heel veel mooie meiden rond op de ASU campus, en de bars daar omheen.... Hooters is ook goed. Veel ASU meiden die daar een extra buck verdienen... Gotta luv eating ur wings over there!
 
Axis Radius is zeker één der mooiere tenten daar, probeer ook de Suede (direct aan de overkant), de Pussycat Lounge en de Myst... Bij de Axis Radius zijn er trouwens nog zeker mooie trucjes om makkelijk de VIP in te komen
 
Jooo !! die zijn er zeker!! Jo ornstein (spelling) CEO en eigenaar van MESA airlines (united/delta express) is eigenaar van die tent!!!

heeft een bloedmooie 18-jarige blonde dochter, maar dit ff daar gelaten.... Zwaai je met je MESA badge kom je als vip binnen....

Die club naast de AR was die niet verbonden aan de AR in een grijs verleden??? tegenwoordig moet je weer naar buiten en via een andere deur bij de buurclub naar binnen... beetje balen als er een rij van 3 mile staat.

Thanks for your advice! ga vd week eens even langs in PHX, aangezien ik toch een paar dagen vrij heb.. 12 vluchten per dag vanaf mijn stad naar PHX dus er zal vast wel een stoeltje vrij zijn voor me.

FD
 
Clubs in Phoenix

Clubs in Phoenix

Heren

Heel leuk hoor al die info over die clubs daar in de zandbak, maar eeeh, zouden jullie eens even een paar links kunnen plaatsen zodat we er een idee bij krijgen?

Of ben je bang dat er compromiterende foto's van jullie op de site's komen te staan? :-)

Groeten

:D André:D
 
Ga er allicht morgen voor een dag of 3 naartoe heren! heb er zin in.

Andre -


(AR)

Afgelopen 2x Havasu en Scotsdale (axis radius)....

Dit is de website van de club:

http://www.axis-radius.com/photogallery/photogallery.html

En hier zijn wat pics van mij...

118267674_l.jpg


627789263_l.jpg


295048534_l.jpg


279392061_l.jpg


839641063_l.jpg


916600187_l.jpg


723798091_l.jpg


894716015_l.jpg
 
:dozey: Als je beter kunt doen.... show me the pics.... Mwa.... was niet slecht voor een 2-daagste trip AZ moet ik zeggen.

Zijn niet de slimste dozen op de wereld, maar sta er tijdens een overnight liever tussen als ergens tussen 15 gasten over vliegtuigen te praten. Sorry.
 
axis-radius

axis-radius

Situational Awareness heet dat, als er iets lekkers in de buurt loopt is dat op dat moment belangrijker! En dat moet je door hebben zonder er over na te hoeven denken:)

Lullen over vliegen kan je altijd met je maat in de tussentijd wanneer er niet wat lekkers in de buurt is. Of op het werk (uiteraard wanneer je een baan in de luchtvaart hebt)

En inderdaad, ik vind het er allemaal prima uitzien hoor, zoals ze bij de Klu altijd zeggen, " if the bitch is below your standards...............lower your standards!!!!" en dat hoef je bij deze dames nog niet eens te doen, als je het mij vraagt althans.

Of zoals ze tijdens trips in Goosebay altijd zeiden (bij ontbreken van iets dat er maar een beetje op lijkt)" Get drunk and go ugly early" anders ben je te laat en heeft je collega al ingemoved:)

De laatste stelling laat ik maar aan me voorbij gaan, heb nog een beetje principes:)

Groeten

:radar: André :radar:
 
Heeeel Mooi gedaan hoor FD:haha: :P alleen doet je link het niet:dozey:
maar wat ik eigenlijk wou vragen misschien beetje half off-topic...die strepen.. op een pilotenpak:rt: kan iemand misschien alle rangen vertellen¿¿

grtz su:rt: Respect For FD:D
 
1 streep: Ik kan lezen
2 strepen: Ik kan rekenen
3 strepen: Ik kan lezen EN rekenen
4 strepen: Ik ken iemand die kan lezen en rekenen
5 strepen: wie heeft dat nodig? lezen en rekenen?
 
FD,

Hopelijk ergens in September/Oktober een Denver staan dus je hoort van me want dan kom ik even inspecteren :grijns:


Cpt.Relax,

De strepen-kwestie hangt ten eerste een beetje van de company af hoe ze ze gebruiken maar in principe:

2 Strepen een Junior First Officer
3 Strepen een Senior First Officer (bijv. bij BA iemand die langer dan 4 jaar bij het bedrijf vliegt)
4 Strepen Captain/Gezagvoerder
5 Strepen als je 1500 uur op FS2004 hebt kun je deze afhalen bij de FlightSim man van de LuchtvaartHobby Shop ;)

Mijn eerste werkgever deed niet aan 2 Strepen, daar begon ik met 165 uur Total Time van de vliegschool direct met 3 strepen. EasyJet kent bijv. wel 2 strepen en die draag je zolang je een CPL hebt.
Bij BA heb ik nu (met 3500 uur jet) weer 2 strepen met titel First Officer aangezien ik nieuw ben,
na 4 jaar in dienst ga je naar 3 strepen en heet je Senior First Officer.

Ben er niet zeker van maar dacht dat je bij de KLM 2 strepen hebt als je Co-Co bent?

Mzzl
 
Terug
Bovenaan