pak bij sollicitatie

skydiver

New member
Ik weet niet of deze topic al eens gepost is, maaruh, wat hebben jullie voor pak aan bij sollicitatie? 2d, 3d, blauw, zwart, echt piloten pak. Ben er wel eens benieuwd naar. Ook wat voor blouse of stropdas er bij zit. En of jullie speciaal een pak hebben/kopen voor verschillende maatschappijen, bijv klm of transavia o.i.d.
 
aangezien ik na het verbranden van al mijn geld aan mn brevet en het geldig houden daarvan niet al te veel meer overhoud, heb ik 1 mooi pak plus enkele overhemden en stropdassen.
Lijkt me voldoende, het is geen modeshow ;)
 
Viper, vergeet de ster boven de strepen niet hè?! Die is nog veel belangrijker.

Ontopic, ik deed altijd een 3-delig pak aan, baat het niet, dan schaadt het niet.

Groet Koning
 
3-delig pak? Dat is toch een pak met vest? Heb je dan ook een gouden horloge aan een ketting uit je vestzak hangen? Lijkt me meer iets voor een uitvaartverzorger. Ik sluit me aan bij Viper1983: blauw pak met vijf gouden strepen op de mouw. Dan zien ze meteen dat je serieus genomen moet worden. Ikzelf zou, als helikopterpiloot, ook een helm opzetten.
 
en natuurlijk je nep Brigtling uit korea en je dikke vette rayban op! :D

Nee ff serieus ...

Ik heb tot nu toe altijd een pak aangehad. Dat wil zeggen gewoon een nette pantalon met een overhemd en stropdas. Zeker als het warm is (2x in de zomer sollicitatie gehad) geen collbert aan doen, is alleen maar lastig.

Je moet gewoon netjes voor de dag komen.
Vergeet niet dat je straks als je de baan hebt, elke dag in pak (uniform) loopt. Dus het is ongepast om in jeans en t-shirt te komen.
3 delig is een beetje te....

Succes!
 
En af en toe tijdens het gesprek ook twee keer snel met je tanden op elkaar "klikken"

en vergeet je aviator sunglasses niet.
 
Tip van Kebab:

Draag knalrode panties met een kort rokje.

Als man gegarandeerd dat ze je niet vergeten bij de nabespreking.:kiss:
 
Hey Rotor -

Was vorige week in PHX en scotsdale... goeie morgen wat is het heet daar!!! gelukkig hoop mooie vrouwen... Ben naar axis radius (spelling) of whatever de naam van de club is geweest... hoop mooie vrouwen! wel grade-A, high octane bitches, maar dat mocht de pret niet drukken.

gelukkig koelde het die nacht af naar 95F.... Snap niet hoe jullie kunnen wonen in die woestijn.

on topic: ik ga altijd in mn spijkerbroek naar een sol gesprek met mn: "you know your a redneck pilot if...." t-shirt aan...

FD
 
you know if you are a redneck pilot if........ the stall warning horn of your aircraft plays "Yankee doodle"
 
Laatst bewerkt:
Flying Dutchman zei:
Hey Rotor -

Was vorige week in PHX en scotsdale... goeie morgen wat is het heet daar!!! gelukkig hoop mooie vrouwen... Ben naar axis radius (spelling) of whatever de naam van de club is geweest... hoop mooie vrouwen! wel grade-A, high octane bitches, maar dat mocht de pret niet drukken.

gelukkig koelde het die nacht af naar 95F.... Snap niet hoe jullie kunnen wonen in die woestijn.

on topic: ik ga altijd in mn spijkerbroek naar een sol gesprek met mn: "you know your a redneck pilot if...." t-shirt aan...

FD

Tja die hitte, schijnt dat de KLS hun studenten daar dus expres heen stuurt zodat ze nóg beter worden! Toevallig nog gasten van jouw favo Eelder school :grijns: op KSDL... of in de Axis Radius gezien?
 
Nee !!! heb niemand de "hey baby, I'm a KLM pilot trainee. Wanna go to my place?" line horen gebruiken!! dacht er indd nog aan dat er toch wel een kaaskoppie of 2 moesten zijn daar op za avond.... denk dat ze vliegtuigjes aan het kijken waren... jammer, hoop mooi spul op hoge hakjes en mini skurts liep daar rond! :cool: we eindigde die avond in het hilton met een paar meiden die we tegen kwamen (vrijgezellen feest) in de axis radius... Hadden nog wel een paar Hollanders bijgekund ! zonde ! :grijns:

Hoop volgende week daar weer te zijn... Goede vriend van me is based op PHX en heeft aandacht nodig (vrouwtje deur uit gezet), dus ga binnenkort weer bij hem langs en dan zeker weer naar de AR... Als er KLS'ers zich geroepen voelen om met ons uit te gaan, zijn jullie meer als van harte welkom! lijkt me leuk weer eens wat Nederlands te lullen.

Eerst BBQ bij mn vriend in de achtertuin, daarna naar de AR (en die andere clubs daar in dat blok.

FD
 
Laatst bewerkt:
daar kom je nu mee FD nu ik dr al weer een jaar weg ben :passed:
nog een tripje naar nederland in de planning? word wel keer tijd voor een biertje!
 
Probeer in sdl eens Devil's Martini is wel een okee tent (op kruising sdl road en shea blvd). En idd in SDL lopen een hoop knappe vrouwen rond.
 
Terug
Bovenaan