Orbit GS, wie nog meer net gestart ?

rachel zei:
hoi SMD,
Ik ben ook bezig bij Orbit...ga jij ook in Oktober examens doen..???
Nou Rachel, optimist die ik ben dacht ik dat ik module I wel in een paar maandjes zou redden. Maar iedereen mag weten dat ik ondertussen met de tong op de knieen :passed: de laatste progress tests aan het maken ben voor de revision course van begin Juli, echt aanpezen! Een studieschemaatje maken (en bijhouden!) is leuk, maar je moet het nog doen ook. En met een baan erbij (je moet t toch ergens van betalen..) is veel zwaarder dan ik inschatte! Het is gewoon de hoeveelheid die 't hem doet.

In Oktober hoop ik dan module II te kunnen doen, maar goed, eerst maar eens zien of ik de eerste heelhuids doorkom. Voor een (mijn) studieschema (planning en werkelijkheid... :eek:) kun je me pm-en. Wanneer ben je begonnen?

Wie gaan er eigenlijk in Juli revision doen?
 
NL of UK examen doen

NL of UK examen doen

vraagje

Wat is beter examen doen in NL of in de UK?
(slaging precentage en moeilijkheidsgraad enz).
Heb gehoord dat je in de UK beter op de examen vragen kan voorbereiden omdat er een feedback word bijgehouden.

Ik w8 op jullie antwoord
 
Hoi mark1,

in NL is er ook feedback: de Engelse!. Kost je wel wat geld, maar dan heb je wel een geweldig on-line oefenprogramma. Zelf ook gebruikt, geld dubbel en dwars waard.

Er zijn ook vragen op papier en Cd-rom in omloop.

Moielijkheidsgraad maakt niet echt uit, is redelijk hetzelfde voor zover ik dit kan inschatten. Kijk eens op www.jals.co.uk, geweldig goed forum met veel info.

Suc6!
 
Even ter aanvulling , maar ook ik ben 2 maanden geleden begonnen via Orbit. Best wel tevreden over boeken, software en de contacten die ik tot dusver heb gehad met ze.
De aankomende revision cursus komt net iets te snel, maar aangezien ik toch van oktober was uitgegaan niet zo heel erg. Voortgang varieerd erg. Het ligt er net aan hoeveel tijd ik kan vrijmaken, maar tot dusver gaat het wel redelijk goed.
Niet moeilijk, maar wel heel veel.
 
hoi,

Ja ook ik ga voor oktober revision course...

juli lukt niet meer

maar ondertussen ga ik ook met module 2 beginnen. Ik moet zeggen ben ook erg tevereden over de boeken..
 
Terug
Bovenaan