Klopt, maar als je met 100u alweer op straat staat schiet het niet echt op. Dat is vorig jaar met een hoop nieuwe co's van Rossair gebeurd. Net (teveel) voor hun rating betaald...gaat het bedrijf failliet... Dat zou m'n grootste angst zijn om bij OAL te beginnen, als je er eenmaal wat uren hebt komt 't wel goed. Gelukkig is het voor die mensen uiteindelijk wel weer goed afgelopen, een aantal Beech-vliegers kon bij Orange door blijven vliegen en de ATR-co's hadden gelukkig ook weer snel werk.
Ik hoor niet zoveel meer over hoe het gaat met het bedrijf omdat de mensen die ik er nog wel eens sprak inmiddels ook weg zijn, maar ik vermoed dat het in de tussentijd geen kerngezond bedrijf is geworden.
Als je zou kijken wie er twee jaar terug daar 1900 vloog dan kun je inderdaad wel zeggen dat die vrijwel allemaal bij mooie bedrijven terecht zijn gekomen.
Ik hoor niet zoveel meer over hoe het gaat met het bedrijf omdat de mensen die ik er nog wel eens sprak inmiddels ook weg zijn, maar ik vermoed dat het in de tussentijd geen kerngezond bedrijf is geworden.
Als je zou kijken wie er twee jaar terug daar 1900 vloog dan kun je inderdaad wel zeggen dat die vrijwel allemaal bij mooie bedrijven terecht zijn gekomen.