oor probleempje

The Flyer zei:
geniet, onder het genot van een antibioticum-kuur, het WK.... duh....

je weet dat je met zo'n kuur geen alcohol mag hebben he?Lekker genieten ja:biertje:
 
Bedankt voor al de reactie's. Voor de duidelijkheid; ik was niet van plan met een dergelijk probleem te vliegen, wilde echter enkel vragen of iemand een paardenmiddel had zodat het snel over zou zijn. Ik ben naar een KNO arts geweest en het bleek een middenoor trauma te zijn (iets erger dan een ontstekig met bijbehorende pijn), ben daarna 14 dagen uit de roulatie geweest; daarna geen pijn meer gehad, 2 dagen gevlogen en daarna 4 dagen (requested OFF) gehad. Voor de info nog steeds slechthorend aan het betreffende oor (ondanks het feit dat ik op tijd medische hulp gezocht heb; direct na de problematische vlucht-----enkel als waarschuwing voor collega's in eenzelfde situatie).

Mvg
MichielSL
 
Als je blijvende problemen zou hebben ken ik wel een goede NKO-arts...

Je kan dan even PM'en...

Wel een Belgisch adres, maar iemand met ongelofelijke kennis van zaken.

ps: Als Duik-Instructeur weet ik maar al te goed dat je met die middenoor barotrauma's goed moet opletten.
Laat je goed opvolgen!!!
 
Paardenmiddelen bestaan voor zoiets niet , dude.
Stomen met heet water en mentholdruppels , beetje Otrivin ( niet te lang )en niet in drukcabines gaan zitten.
Duurt 't langer?Consulteer je huisarts of een AME en GA NIET VLIEGEN!

Beterschap!
 
Als je een paardemiddel wil hebben ik heb nog wel een spijker pm het trommelvlies open te prikken vor je.:grijns: :D

Maar zonder gekheid als het al zover is helpt geen een middel. Heb zelf 1,5 maand rond gelopen met een middenoor ontsteking doordat ik bleef verder vliegen met een verstopt oor.

Als je net verkouden begint te raken en de buis zit nog niet helemaal dicht dan moet je eens op het internet zoeken naar (of klik op de link)
"Tylenol Sinus - Non drowsy" Je kunt het alleen over de plas in Amerika of Canada krijgen. Maar het werkt wel.
Het droogt voor +/- 8 uur alles op van je neus tot in je oren.

Je moet er meteen aan beginnen op het moment dat je oren verstopt beginnen te raken. Ik gebruik het zelf alleen om die laatste vlucht te doen of naar huis te komen om uit te zieken.
 
Terug
Bovenaan