(OAA) klas augustus 09

Mensen die EPST gaan doen, even een korte vraag!

Ik weet van mensen van de KLS dat sommigen een blog bijhouden over het verloop van de opleiding. Zo kan je best wel een goede indruk krijgen van de opleiding zelf.

Mocht een van jullie ook iets soortgelijks gaan doen, laat het me weten via een PM!!

Ik ben zelfs ALSNOG mijn HAVO aan het afmaken in 1 jaar om daarna bij selecties van vliegscholen te beginnen. En ik ben alvast info aan het verzamelen. Alvast bedankt en succes en vooral veel plezier in Augustus!

- Slipstream
 
@ Jeroen, goed nieuws, bloedonderzoek zal wel goedkomen!!

Ik ga ook een weblog bijhouden, maar ik heb nog niks geregistreerd ofzo..
 
Heee bedankt.

Ook ik ben van plan een weblog bij te gaan houden. Vind het super om alle verhalen door te lezen van anderen xD.Dus vind 't nu ook goed idee om voor mensen na mij weer een blog te maken die beetje up to date is. Met een beetje googlen vind je trouwens genoeg voor avondenlang leesplezier.

Groetjes Jeroen
 
@jeroen1810

Ja super is dat he, met iemand meelezen over zijn belevenissen bij de epst.... Ik doe het ook elke dag.

Weet iemand nog een paar blogs of gaan/hebben jullie (iemand van de epst klas) nog een blog?
 
EPST

EPST

Ey Tyarra,
Welkom bij de EPST klas van augustus!
als je even je Email PM't dan kom je in de groepsmail.

groetjes Laura
 
hoi allemaal,

ik heb vorige week mijn fase 3 bij epst afgerond en ik had het geluk dat er nog een gaatje was voor de oxford augustus klas... en daar ben ik ingesprongen!

na ff zoeken op airwork zouden jullie dus mn klasgenoten moeten zijn.. wie wil mij erbij gooien in de groepsmail?

groeten,
robbin
 
He robbin! Lekker he ben jij dat je naar augustus gaat hahahaha! ;) Ik zie je in november dan wel weer in Oxford! Als je n weblog bij gaat houden, mail 'm dan maar ff door! En bereidt jouw augustusklas maar vast voor op mijn novemberklas, wij hebben mooi al minimaal 3 vrouwen daar in zitten! Manon
 
Terug
Bovenaan