NLS September klas 2007

Naja, op de hyves zijn er nu 12, van de 24 als het goed is...alleen november Mike heeft zich dacht ik nog niet aangemeld, (correct me if wrong) so...do your math!
 
omg
we krijgen echt een fuckin lijpe klas

Jazeker de ... twee dagen terug te horen gekregen dat ik in de september klas kon beginnen als ik daar interesse in had(ofc!!).
Nu alleen nog even wachten wat medical zegt (volgende week dinsdag). ;)
 
Laatst bewerkt:
Mooi congrats ;), wat vallen er veel af dan nog telkens...Hoever sta je met de lening?
FF aanmelden bij de Hyves he :D
Welkom in ieder geval!
 
Goedenmiddag allemaal,

Ik heb afgelopen woensdag de selectie doorlopen en zaterdag een positieve uitslag gekregen, de medical had ik al een half jaar op zak dus dat zit wel goed :).
In eerste instantie kon ik in de 0801 klas, maar vanmiddag werd ik opgebeld door de NLS of ik eventueel in de september klas wou en daar is natuurlijk maar 1 antwoord op te geven :D .

Zoals ik de reacties hier gelezen heb zal het een lijpe klas worden, zal zo snel mogelijik een hyves aanmaken en me daar ook ff op aanmelden.

Groetuhh:rt:

edit: heb een account aangemaakt en me aangemeld, moet alleen nog op goedkeuring wachten (A)
 
Nou hartelijk welkom inderdaad :D vaag trouwens dat ze je van de 08-01 vragen terwijl iedereen van 07-11 volgens mij ook wel zou willen...zal wel een systeem zijn :s maar hartelijk welkom in ieder geval nogmaals ;)
 
Nou hartelijk welkom inderdaad :D vaag trouwens dat ze je van de 08-01 vragen terwijl iedereen van 07-11 volgens mij ook wel zou willen...zal wel een systeem zijn :s maar hartelijk welkom in ieder geval nogmaals ;)

Dit zelfde systeem werd in het verleden ook weleens gebruikt na afronding van de opleiding ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan