NLS klas AI0905

Hey!

Wat leuk, eindelijk weer een "nieuwe" klasgenoot ;)

Over de foto, geen idee. Maar ik weet wel dat je je als de sodemieter moet proberen aan te melden bij het James Bosswell Institute voor de najaarscursus natuurkunde als je nog in mei wil beginnen!!!!! Die cursus begint in september, dus dikke kans dat die allang vol zit.

Verder kun je (voor zover ik weet, via andere instellingen) alleen examen doen in mei, tijdens de staatsexamens. Bij het JBI krijg je ook geen officieel diploma, maar het certificaat dat je daar krijgt, wordt wel goedgekeurd door vliegscholen e.d.

Gr, Tosca
 
Het jbi zit volgens mij al vol. Maar las op internet dat de open universiteit (in Amsterdam) ook een CCVN tentamen afnam. Dit tentamen is op 1 december en is op VWO niveau. Zal NLS nog wel bellen om te kijken of dit ook geldig is. Is misschien handig voor anderen mensen die hun natuurkunde nog moeten halen.
 
Alhoewel ik hem nu na een paar belletjes toch begin te knijpen, heeft iemand nog ideeën? Want had gekeken bij de Open Universiteit, maar die natuurkunde cursus is wel heel magertjes, die vinden ze nooit goed genoeg denk ik...
Heb jij al vorderingen KasperS?
Gr
 
Je moet gewoon bij de NLS vragen van welke opleidingen/instituten ze de papieren accepteren. Als het echt allen maar JBI is (of examens in mei) dan zul je je moeten wagen aan zelfstudie.
 
he alex,

je moet maar is kijken op www.ccvx.nl hier staat dat er een examen is op 1 december. De Centrale Commissies Voortentamen is precies dezelfde instelling die ook de examens afneemt bij het JBI volgens mij en daarom denk ik dat dit tentamen ook geldig is. je moet maar ff kijken of je er iets wijzer van word. ik bel iig vanmiddag ff met NLS om te kijken of dit tentamen ook geldig is
 
volgens mij is het veranderd naar AI0906 was zelf ook ingedeeld in mei maar heb zojuist een brief gekregen met dat ik in AI0906 zit
 
Mannen,

ik ga in mei of juni beginnen bij de KLS, en doe mijn natuurkunde aan 't james boswell instituut in januari (voorjaarscursus VWO). Dat duurt tm april. Wellicht ook een idee wanneer je in mei of later van start gaat bij de NLS???
 
Mannen,

ik ga in mei of juni beginnen bij de KLS, en doe mijn natuurkunde aan 't james boswell instituut in januari (voorjaarscursus VWO). Dat duurt tm april. Wellicht ook een idee wanneer je in mei of later van start gaat bij de NLS???

Goed dat je meedenkt, maar voor deze klas kan dat echt niet.. Je moet namelijk 2 maanden van tevoren je papieren e.d. in orde hebben. Maar als er voor iemand niets anders op zit, moet er maar een klas van 2 maanden later worden aangevraagd....

By the way, Michelle en ik zijn uit deze klas! We zijn verplaatst naar maart :)

Groetjes, Tosca
 
Weet iemand waar je een goede natuurkunde cursus kunt volgen op JBI na?

ik kan je het JBI zeker aanraden, heb daar net de zomercursus afgerond en dat is erg goed bevallen. Begeleiding is uitstekend en erg gericht op het examen, ze weten precies wat je moet weten en wat niet.
 
Hallo allemaal! Heb vandaag weer een brief gekregen dat ik nog steeds in de juni klas zit maar wel 18 mei begin in plaats van 1 juni! Wanneer starten jullie precies?

gr, Tyrone
 
Yo!

Ik sta ingedeeld in AI0906, maar deze begint inderdaad al op 18 mei! Zullen de AI0905-ers dan al in april beginnen? What's the dealio?
 
Je begint meestal altijd een paar dagen eerder omdat je eerst nog 2 dagen op een soort
van introductie kamp gaat. Zodat je meteen in Mei kunt beginnen met de theorie. Dus jullie
zullen 27 april wel introductiedag hebben maar hier krijg je nog wel bericht van. Grts
 
Terug
Bovenaan