NLS klas 07-06??

Ja en niet die tent aan de overkant genaamd Rabobank Beek. Die letten nooit echt goed op wat er met je centjes gebeurd.
 
Ik zit dan wel niet bij de NLS, maar heb wel een ABN financiering lopen.
Voor mij was het 5,9% in oktober afgelopen jaar, 10 jaar rentevast.
Ik heb die lage percentages toen ook zien staan, maar de kleine lettertjes zeggen zoals altijd: cijfers uit het verleden ........ blablabla. Kortom: het geldt al niet meer op het moment dat ze het publiceren.:yeehaa:

Als je het korter rentevast doet betaal je iets minder rente, maar loop je wel het risico/kans op voordeel als de rente stijgt/daalt. Ik zelf had hier het vertrouwen niet in dus heb het op 10 jaar gezet. (meeste mensen die ik ken trouwens)

Kijk verder gewoon goed naar de mogelijkheden en vooral wat er in de contracten/voorstellen staat. (VOORAL DE KLEINE LETTERTJES!!!)


Grtzz en veel succes alvast!
 
Count me in!
Ik sta eveneens op de lijst voor de klas van juli.
Even onder voorbehoud, aangezien ik de financiering nog rond moet krijgen, heb afgelopen week pas groen licht gekregen van de NLS, aangezien mijn buitenlands diploma voor wat problemen zorgde. Heb 8 mei a.s. pas een afspraak met de bank.
 
Capt. Koeqwaus ik weet dat de banken moeilijk doen bij mij, aangezien mijn onroerend goed niet in Nederland ligt. Maar we zullen wel zien, krijg ik het niet rond met de bank dan ga ik waarschijnlijk beginnen bij SFA. Maar dat zijn zorgen voor later. Eens kijken wat de bank 8 mei a.s. te vertellen heeft.
 
Terug
Bovenaan