Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gefeliciteerd!!!
Het kan niet op deze week, NLS, AZ Kampioen zondag (flame intended ;-)), Q-night, Q-day....
Had het niet beter kunnen verwoorden
Sta trouwens ook ingedeeld voor klas 0707, maar vanwege mijn afstuderen ga ik aanvragen om in klas 0709 ingedeeld te mogen worden.
Zo thumbs, jij weet mensen wel warm te maken zeg. Echt, twee jaar wachten is op dit moment GELUL. Misschien vijf jaar geleden ja. Ik kon via CAE een grading doen voor Ryanair tijdens mijn MCC, dus in principe tijdens de opleiding zelf, en daar kan ik dan ook voor gaan beginnen. Anderen uit mijn klas doen selectie voor Tyrolean. En wij hebben officieel de opleiding nog niet eens afgesloten.
Hey stelletje wannabee's,
fucking hell hey!
Lees ff voordat je je nog niets vermoedende gebrabbel neerplant hier!
Mijn punt was niet om iemand te demotiveren. Mijn punt was om iemand die nogsteeds denkt dat je makkelijk geld verdient in de luchtvaart eens te laten zien hoe het ook kan gaan. En dan komt er een verwende NLSer die vanaf de wachtlijst een baan kreeg toegeworpen komt vertellen dat het allemaal wel meevalt. Jongen, je weet waarschijnlijk nieteens hoe je een sollicitatiebrief schrijft!
Het gaat er ook niet om of het een wereldbaan is of niet, maar kom alsjeblieft ook niet met, 'dat kon je van te voren weten' dus hou op graag!
Er zijn mensen zat die GEEN baan kunnen vinden. Mensen die WEL een dikke lening aan zijn gegaan en geen kruiwagen hadden in de vorm van een connectie van school of papa. Mensen die wel jarenlang solliciteren en niet de kans krijgen. En als je die kans eindelijk hebt gekregen dan moet je er vaak voor betalen.
Lees graag even het stukje over commuten van Sandertje. Dat is GEEN pretje. En ja, natuurlijk wil je vliegen en ja, ook dat wist je van te voren, dat je heel waarschijnlijk in het buitenland komt te zitten. Maar als je niet weet waar je over lult, kom dan niet met zoetsappige verhalen over dat het allemaal wel mee zal vallen. Geloof me, het kan behoorlijk zwaar zijn. Vroege diensten, nachtvluchten. sommige maatschappijen tegen een crimineel laag loon in dienst of ergens tegen een trainingscontract of bij RYAN waar je helemaal NIETS krijgt de 1e zes maanden. Ik bedoel, je moet het allemaal maar kunnen bolwerken hoor!
Natuurlijk zou iedere lowtimer naar Ryan gaan, maar daar krijg je zoals ik al zei niets tijdens je 1e zes maanden. Je vliegt je HELEMAAL kaal in die periode en na je 6 maanden mag je wettelijk nog maar 300 uur vligen dus vlieg je bijna niets en je bent juist afhankelijk van je flightpay...lekker dan! Ja idd, mensen waarvan pappie dik heeft betaald kunnen het wel aan, maar luchtvaart is gewoon keiharde business, niks liefdadigheid. Voor jou 10 anderen en vooralsnog zijn de meeste aannames alweer gestopt. Niemand weet wanneer het weer opengaat. Mensen die een baan op een presenteerblaadje hebben gekregen weten meestal nieteens hoe moeilijk sommigen het kunnen hebben.
Iedereen die denkt het wel ff makkelijk te gaan maken, welkom en veel succes. Je zal het nodig hebben!