NLS 07-03

Ik heb het gewoon bij de ing bank gedaan, hun financieren ook de typerating al mocht het later nodig zijn

"zij financieren ook de typerating als het later nodig mocht zijn" bedoel je waarschijnlijk.:radar: :(


@THUMBS ON FLY

NLS zit nu in hoofddorp, dan heb je niet veel aan een woonruimtelijst voor beek.

----------------------------------------------------------------------------------

Veel succes met de opleiding het is echt een hele leuke tijd!
 
Hey guys!!

Gelukkig nieuwjaar!!! Many happy landings in 2007!

Thanx voor al jullie reacties. De voorrang bij de woningbouwvereniging is voor mij onderweg, dus hopelijk kan ik snel een plekje vinden op de Opaallaan, want 't reizen van Groningen naar Hoofddorp lijkt me toch niet geheel te realiseren! :haha: De financiring is nagenoeg rond, alleen de verzekering(en) nog...maar nog staads heb ik de vraag: hebben jullie je leerlingcontract ook al binnen??? Ik stuur hem deze week op. En vrijdag heb ik een afspraak bij de NLS Hoofddorp, want ik ben alleen nog maar 2 keer in Beek geweest. Lijkt me toch handig te weten waar je nu echt heen gaat!
 
Ik heb mijn leerling contract ook binnen. Ondertussen heb ik ook eindelijk mijn medical gekregen. (iemand had zitten slapen bij de IVW en had het certificaat naar de LVNL gestuurd). Nu nog de financiering afronden en dan ben ik er helemaal klaar voor. Ik wacht nog even met het opsturen van het contract tot ik 100% zeker goed zit met de financiering.

Het gebouw in Beek vond ik een beetje als bouwval aandoen, maar het was wel leuk dat het aan het vliegveld lag. Het nieuwe gebouw in hoofddorp ziet er best strak uit.
 
ik zou ook wachten mee het contract opsturen, ik zit nu al 3 weken te wachten op de offerte die ze die ze 2 weken en 6 dagen geleden zou opsturen.
 
ik zou ook wachten mee het contract opsturen, ik zit nu al 3 weken te wachten op de offerte die ze die ze 2 weken en 6 dagen geleden zou opsturen.

Lekker is dat. valt me sowiso op dat die banken allemaal een hoop beloven, maar uiteindelijk maar moeizaam echt iets doen. Ze weten toch wel dat je ze nodig hebt.

Maar toch, irritant.
 
dat contract moet binnen zoveel tijd opgestuurd worden, dat staat zelfs op de brief. (hij is ook maar heel kort geldig ongetekend)

Ik zou die bank snel opbellen, het moet veel sneller kunnen. Ook ik heb ruim een maand op het aanbod moeten wachten, maar dat was meer uitzondering dan regel heb ik begrepen. Vaak betekend dat dat er iets fout is gegaan.
 
ik heb al zo vaak gebeld, deze vertraging komt omdat de helft op vakantie is, en de taken die gedaan moeten worden hebben ze overgedragen aan mensen die niet weten wat ze er mee moeten doen.
 
Het gebouw in Beek vond ik een beetje als bouwval aandoen, maar het was wel leuk dat het aan het vliegveld lag. Het nieuwe gebouw in hoofddorp ziet er best strak uit.


"Het nieuwe gebouw" is van CAE en zo staan er tientallen door heel de wereld.... allemaal gebouwtjes met simulatoren, om mensen van een type te voorzien.

De NLS is daar gewoon ingetrokken... ;)
 
weet iemand wanneer ik een contract van de NLS kan verwachten? Begin in juli en weet nu ongeveer 2 maanden dat ik ben aangenomen maar een contract heb ik nooit gezien...

Zijn jullie trouwens naar de ING en/of ABN in Beek geweest of kan het inmiddels ook gewoon in de buurt van Hoofddorp?

De nieuwe site van de NLS ziet er overigens best strak uit. Ben er blij mee want die oude site kwam niet echt proffesioneel meer over!

ciao
 
weet iemand wanneer ik een contract van de NLS kan verwachten? Begin in juli en weet nu ongeveer 2 maanden dat ik ben aangenomen maar een contract heb ik nooit gezien...
ciao

Hey Japio,

Volgens mij komt dat contract een maand voor aanvang van de opleiding. Tenminste bij die andere school waar ik naar toe ga. Denk dat dit niet veel verschilt.
Hoe gaat het met natuurkunde? Ik heb volgende week maandag een SO over het tweede boek. Ben benieuwd!
 
Hey Japio,

Volgens mij komt dat contract een maand voor aanvang van de opleiding. Tenminste bij die andere school waar ik naar toe ga. Denk dat dit niet veel verschilt.
Hoe gaat het met natuurkunde? Ik heb volgende week maandag een SO over het tweede boek. Ben benieuwd!


He Daanie! Voor mij hetzelfde... Ik heb over precies een week mijn SO, ook tweede boek. Lukt het een beetje? Bij mij best wel maar niet veel tijd gehad om echt goed voor te bereiden!~

Succes!
 
Heb er deze week wat tijd ingestoken en ben een heel eind. Bij ons ligt vooral de nadruk op elektriciteit omdat de andere twee hoofdstukken mondjesmaat besproken zijn i.v.m. tijdstekort. Gaat wel goed komen. Ik laat je wel weten wat ik ervan gemaakt heb!
 
Inmiddels heb ik te horen gekregen dat ik ook in maart kan starten!

(Er was toch een plekje vrijgekomen!) Voorrang voor woonruimte op de Opaallaan is mogelijk, dus dat scheelt. Utrecht-Leersum (bij Zeist) is gewoon te lang reizen elke dag.

Lening is ook in een vergevorderd stadium, en contract van de NLS heb ik binnen!

Kortom; C U All in Maart! :)
 
Cool Neal dat je nu ook een plek hebt in de maartklas!

Ik ga morgen m'n contract bij de woningbouwvereniging tekenen voor m'n kamer op de campus! Lening is ok rond en ik ben dit weekend de eerste lading verhuis-troep gaan verkassen: van Groningen richting m'n ouders vlakbij Utrecht. Want m'n kamer komt pas op 9 februari vrij op de Opaallaan. Wie is er al op 13 februari in Hoofddorp?? Misschien kunnen we dan meeten, voordat de volgende dag de intro-dag is!;)

groetjes en tot very soon!

Lil
 
Cool Neal dat je nu ook een plek hebt in de maartklas!

Ik ga morgen m'n contract bij de woningbouwvereniging tekenen voor m'n kamer op de campus! Lening is ok rond en ik ben dit weekend de eerste lading verhuis-troep gaan verkassen: van Groningen richting m'n ouders vlakbij Utrecht. Want m'n kamer komt pas op 9 februari vrij op de Opaallaan. Wie is er al op 13 februari in Hoofddorp?? Misschien kunnen we dan meeten, voordat de volgende dag de intro-dag is!;)

groetjes en tot very soon!

Lil

Begin toch te twijfelen of het misschien handiger is om een kamer te huren op de campus. Ook al lijkt HD me erg saai. 400 eetjes voor 10 m2 in Amsterdam is ook een beetje te veel van het goede. Wat is de url van die woningbouwvereniging? Kan nl niks vinden via google.

bvd
 
Laatst bewerkt:
Wat is de url van die woningbouwvereniging? Kan nl niks vinden via google.

bvd

Hier heb je hem: http://www.studentenwoningweb.nl/, maar volgens mij moet je je dan nu heeeeeel snel inschrijven, want het is gewoon een woningbouwvereniging dus je moet gewoon maanden opbouwen, zodat je sneller de kamer krijgt waarop je inschrijft. Alhoewel je wel voorrang kunt krijgen als je na je inschrijving bij studentenwoningweb de NLS ff belt en zegt dat je die voorrang nodig hebt.

succes nog!

groetjes!
 
Hey,

En ook ik ben dr bij vanaf Maart. Medical en Opaallaan zijn geregeld, nu nog de puntjes op de i zetten bij de bank!
En idd, tot de 14e!

Groeten Chris
 
Terug
Bovenaan