Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad, die zilveren strepen zijn al bijna een reden om NIET te solliciteren! Ik wil dikke gouden plakken aan m'n pols.
..... pfff
Waar zijn de tijden gebleven dat men al super gelukkig was als je uberhaupt een betaalde vliegbaan vond!!
Haha, ja na bijna 4 jaar low cost crew food (en 15 kilo zwaarder) zal ik op z'n hoogst 25 meter zinken.Je moet wel 25 meter kunnen zwemmen , he!Zonder hulp.
Daar gaat mn sollicitatie.
Haha, ja na bijna 4 jaar low cost crew food (en 15 kilo zwaarder) zal ik op z'n hoogst 25 meter zinken.
Waar zijn de tijden gebleven dat men de ironie van bepaalde postings nog in kon zien...
Als ik dan bijvoorbeeld VS en BA long-haul vergelijk, zit ik toch liever bij VS. Beter pensioen, beter staff-travel, sneller command, mooiere stessen, etc. Neemt niet weg dat ik beide erg mooie bedrijven vind!
.....Bij mij was het commuten een belangrijke factor wat bij VS iets minder soepel gaat op de lijn London-AMS....
Wel grappig dat je als je net bij een bedrijf begint al SENIOR heet, weten die britten wel wat senior betekent?