nieuwe EU veiligheids richtlijnen handbaggage

@ the flyer, daar heb ik toch geen tijd voor!!

we hebben 1 uur en 10 min voorbereiding voor vertrek van de 1e leg. En hoe moet ik inchecken zonder ticket? Beetje vaag dan he? Kan me wel dhc inchecken maar dat geeft dan problemen met het aantal beschikbare stoelen en met de maatschappij van wege misbruik maken van dhc coupons.
Dus jij denkt ff te makkelijk! Helaas...


dit las ik ook net op luchtvaartleugens.nl

Veel gaten in veiligheidscontroles luchthaven Frankfurt

05-11-2006

FRANKFURT - Bij veiligheidscontroles op de grootste Duitse luchthaven Frankfurt worden messen, pistolen en namaakbommen vaak niet ontdekt. Dit blijkt uit steekproeven door de Duitse politie, meldden Duitse media zaterdag. Inspecteurs konden bij ruim een derde van 367 tests gevaarlijke voorwerpen langs de controleurs smokkelen.

Na de steekproeven moesten negentien medewerkers van de betrokken particuliere veiligheidsdienst een extra training volgen, twee controleurs werden ontslagen.

De Frankfurtse luchthavenexploitant Fraport sprak eerder dit jaar in een interne mededeling van duidelijke tekortkomingen bij de beveiliging. Fraport wilde zaterdag niet reageren.

Dit zal op meerdere luchtavens wel mogelijk zijn, maar ik suggereer niets.
Maar zolang deze gaten niet pot dicht zitten heeft het verbannen van die vloeistoffen ook weinig zin.....

just my 2 cents...
 
My 2 cents. Het heeft in het geheel weinig zin. Een beetje een Al Qaeda terrorist heeft een stinger, woont in b.v. Amsterdam Zuid en schiet vanaf zijn balkon. Hoef je de deur niet eens uit.
 
Je mag geloof ik zelfs meerdere producten van 100ml per stuk meenemen.
Dus als je een halve liter spul nodig hebt om een vliegtuig te slopen (en dat lijkt me al veel) dan neem je als mafkees een collega mafkees mee (die zijn er zat) en neem je met z'n tweetjes elk twee flesjes parfum mee ofzo en een klein flesje after shave. Pats... halve liter boem boem juice.

Edit: en je krijgt er nog een mooi zakje bij ook om het in te mengen!

Ik zou bijna willen zien wat 'ze' nu weer gaan verzinnen om een toestel te laten knallen enkel om de politiek en de mensen met 'kennis' te zien rondrennen als kippen zonder kop over wat nu weer te doen.

Het is trouwens wel erg dubbel, ik en mijn vrouw moeten ge-backgroundchecked worden omdat ik een 'vertrouwensfunctie' heb, maar mij vertrouwen ho maar...

Losers.
 
Laatst bewerkt:
Men neme 1 tube Gel 150ml. Men knijpt 1/3 tube voor het gezicht van de securitymederwerker die gaat zeuren uit. Men gaat moe doch voldaan in het vliegtuig zitten.
 
Ja dat kan je dus ook vergeten. Vorige week in NorthBay, Canada (daar golden de regels al lang),... flesje davidoff coolwater 125ml. zat nog een derde vol. Je kan leuk de vloeistof zien, maar nee hoor: weg ermee!!!!!!!! Ik dus WTF??? antwoord: "against the rules, any problem with that"??

fuckers....

gr
C
 
Ik heb van mijn duitse baas een flyer gekregen met wat wel en niet mee mag in je hand bagage, als laatste stond er bij, voor onduty en DH personeel gelden deze regels niet! Wat voor info hebben jullie hierover gekregen?

"Operating- sowie auch Dead-Head-Crews sind von diesen Regelungen ausgenommen, das gleiche gilt für Personal, das sich zur Dienstausübung in Sicherheitsbereiche begibt."
 
Laatst bewerkt:
Ik heb van mijn duitse baas een flyer gekregen met wat wel en niet mee mag in je hand bagage, als laatste stond er bij, voor onduty en DH personeel gelden deze regels niet! Wat voor info hebben jullie hierover gekregen?

"Operating- sowie auch Dead-Head-Crews sind von diesen Regelungen ausgenommen, das gleiche gilt für Personal, das sich zur Dienstausübung in Sicherheitsbereiche begibt"

Dat zou wel handig zijn, bij ons hebben ze het erover dat er pas in december een uitzondering komt voor active en DHC crew. Nu geldt er al wel een uitzondering voor dhc crew binnen Oostenrijk voor ons.
 
Terug
Bovenaan