NFL DENVER BRONCOS !

  • Onderwerp starter Onderwerp starter 676$
  • Startdatum Startdatum
hAHAHAHAHA, we zullen zien, we zullen zien. Ik zit iig al te loeren op die grote flatscreen, maar het vrouwtje gooit me denk een maand of 2 op de bank als ik dat doet. Is het het waard?
 
Mooi verslag CloggyUk.

Ik hoop op de Steelers maar denk dat het dit jaar de Cowboys gaan worden als Bill Parcell T.O. een beetje in bedwang kan houden. Doen het erg goed in de pre-s en ook einde vorig jaar. Veel ervaren spelers.

Arizona weet ik niet, starten al 12 jaar goed om vervolgens na 6 games af te zwakken. Is ook het enige stadion in de NFL waar zoveel lege stoelen te vinden zijn en meer uit dan thuis fans..

Al met al wordt het een mooi seizoen kan niet wachten ......
 
jester zei:
Is ook het enige stadion in de NFL waar zoveel lege stoelen te vinden zijn en meer uit dan thuis fans..QUOTE]

Niet meer! Since E James heeft getekend en zie in die air-conditioned indoor toko gaan spelen zijn alle, ja echt, ALLE seizoenskaarten verkocht.

Nog ietsje meer dan een week!

C
 
Terug naar het belangrijkste topic op dit forum mannen!

In 1996 versloegen we de Baltimore Ravens. Tevens wisten we ze in 2005 een good ole Denver ass whooping te geven (12-10 works for me boys), echter waren de resultaten in between niet echt om over naar huis te schrijven. Vanavond gaan we zien wat er in 2006 gebeurd! Hoop dat we hun sorry asses Denver style uitzwaaien richting getto Baltimore, MD.

Met wat geluk gaat het sneeuwen in Denver vanavond (gister was het 25C buiten in Denver, only in Colorado!) en hebben de ravens daar wat moeite mee. Tevens hebben sea level boys het zowieso vaak wat zwaarder mile high. Goed, als ik dit mezelf maar blijf voorhouden komt het vast goed! www.thedenverchannel.com

Yup, het is al aan het regenen in de mile high city, zal me niet verbazen als het gaat sneeuwen! en dan kan het spoken in Denver !

live cam vlak voor mile high: (I-25)
http://www.thedenverchannel.com/wxcam/1713609/detail.html


Heb een zeer, maar dan ook zeer bittere nasmaak in mn mond, terug denkend aan de Steelers, die hier mn stad kwamen vervuilen, en helaas terecht over mijn team heen liepen vorig jaar. Hoop dat ik mn grammetje (als het ff kan tegen de steelers!!!) dit jaar kan krijgen.

Go Bronco's !!! SB 2006 ! (bite me boys ! ;))


PS: misschien moeten jullie maar eens langs komen hier (mits in oranje/blauw shirt anders kom je mn stad niet in!)
om een game te kijken en een bbq te doen. Iedereen is welkom.

CloggyUK zei:
Heren en dames,

WEST: Denver. Goede zaken gedaan mbt spelers aantrekken aan beide kanten van de bal.

Cloggy.

Je had ook niet met wat anders om de bocht moeten komen !!! :D
 
Laatst bewerkt:
naar denver met 25F en sneeuw? ben je belazerd! blijf ik liever in Seattle met een heerlijke 68F en zonneschijn (zal ook wel niet lang meer duren en dan hebben we de bekende Seattle sunshine bij 45F)
 
Och, 55 minuten rijden van downtown denver (57 miles) naar het het ski resort naast de deur (loveland), en 7 resorts binnen 3 uur rijden van Denver... Heb er zin ! als jij in de regen loopt, sta ik op de pistes....

hou deze scherp in de gaten!
http://www.coloradoski.com/
 
Buccaneers baby, all the way :yeehaa: . How about them Eagles? TO was very upset after his loss :grijns: .

:cool: Biscane :cool:
 
you still in VA buddy? watching some college football ?? (stop starring at those freshmen chicks you dirty old bastard!!!!)

FD
 
Hallo,

Tja, vanavond ben ik ook maar voor Denver, Ravens moeten niet te ver uitlopen op mijn Steelers.
O ja, en 5 november hebben de Broncos kans om het verlies van volgend jaar goed te maken!! :dozey:

Later
 
Freshmen, moi :grijns: ? No, down in LAF (another college town ;) ). Home tomorrow. Off for 2 weeks, it's tough being a pilot I know but somebody has to do it right? What to do with those days off :grijns: ? Oh wait..........get a 9 to 5..............whahahahaha, not.

:cool: Biscane :cool:
 
No shit !! daar was ik ook in aug voor het afstuderen van een vriend !! purdue uni !!!! meerdere vrienden daar op school. bier voor 25 cent (pis beer, but good enough for a college town)

En uiteraard indd aardig wat talent wat 'r rondloopt... hehehehe

Meeste talent in het midwesten loop rond op IU (indiana).... dacht 3 meiden 'op' elke man.... Genoeg voor mij om te overwegen terug naar school te gaan....

Wat dacht je van weekendje MIA of FLL next weekend met de hele bende van Dutch ellende? Kan maar geen hold of pantryman krijgen.. hoop nie dat ie verdonken is daar in die computer bunker! (ident es ff buddy!)

next weekend? zelefde gang?

weekend for hol-ow-wien ben ik in Denver, eind vd maand ben ik koffie drinken en de sim aan het onveillig maken in Memphis, TN.

FD
 
Laatst bewerkt:
eerst 0-3 achter, daarna toch ff mooi 13-3 !!!

http://sports-att.espn.go.com/nfl/photos?gameId=261009007


HA ! eat that boys! have a great trip back to Baltimore!

aa6d4b75-5cd6-44af-bd1d-9b3bd7e28a48.jpg



Baltimore Ravens head coach Brian Billick, left, and Denver Broncos head coach Mike Shanahan shake hands following Denver's 13-3 victory over the Ravens during an NFL football game in Denver, Monday, Oct. 9, 2006. (AP Photo/Jack Dempsey)
 
Heren -

Het is maar stil van jullie kant dit seizoen....

Ik roep bears... Roept u maar....

Trouwens, kun je tegenwoordig met casema digitaal ook niet ESPN ontvangen ??
 
Haha, COlts hebben het denk wel verdient. Wat een wedstrijd tegen de Patriots. Ben eigenlijk wel bij dat de Saints niet door zijn. Krijg je dat Katrina gezijk weer van :" It was meant to be, bla bla bla"
 
Terug
Bovenaan