Netjets roadshow

moeilijker als airline vliegen waar je alles met de paplepel krijgt voorgeschoteld.

He ik moet zelfs mn eigen koffie zetten!

Ik zou wel voor Netjet willen werken maar zolang ik daar als een Co op de Bravo moet beginnen terwijl ik ook bij een paar bedrijven in de linker stoel van een widebody kan beginnen denk ik niet dat het gaat gebeuren

Neil
 
Laatst bewerkt:
He ik moet zelfs mn eigen koffie zetten!

Ik zou wel voor Netje willen werken maar zolang ik daar als een Co op de Bravo moet beginnen terwijl ik ook bij een paar bedrijven in de linker stoel van een widebody kan beginnen denk ik niet dat het gaat gebeuren

Neil

Niks mis met een Bravo! :kiss:. Maar goed, tis toch maar voor een korte tijd voordat je dan naar links gaat.
 
Fuelflow ,zolang ze geen capt aannemen zal ik er niet gaan werken nee.
Van Links naar Links zou ik al een paycut nemen maar ben niet bereid een nog grotere paycut te nemen.
Ik hoor wel van vrienden dat het een leuk bedrijf is om voor te vliegen ,dus wie weet als de recruitment eens verandert

Neil
 
Mee eens, een paycut is niet leuk. Maar heb het al vaker gezien, je hebt toch wel 6mnd nodig om te "wennen" aan corporate aviation (ex airline, mill ect). Tis niks moeilijker, alleen heel anders. Dus ik zie niet dat Netjets die eis gaat veranderen binnenkort.

CE550B
 
1500 uur eis blijft behalve voor de mensen die het speciale NetJets abinitio programma doorlopen bij OXford of op de 1900 vliegen.

Heb een aantal Solid, JNE en ArkeFly mensen gesproken toen ik in LIS was geen CLH. :D
 
Wil iemand van van de mannen die recent de Oxford-selectie van NJE heeft doorlopen mij een PM sturen? Ik heb wat vragen voor iemand die dezelfde selectie wil doen...

Tnx! Erik
 
Terug
Bovenaan