NetJets Info

Zie http://www.pilotjobsnetwork.com

Eu 42500 is 3541 bruto per maand. Er zijn nog steeds een paar verschillende stromingen zijn in de belastingleer. Een FO kan (vrijwel) alles mee naar huis nemen. Voor een captain zijn de verschillen groter, afhankelijk van welke stroming je aanhangt.

Erik.
 
Thnx, Erik.

Maareh hoe zit precies met dat verhaal van geld storten in Isle of Man, en belasting Nederland?

MAW kan ik er vanuit gaan dat ik die 3541 euro dus in principe allemaal mag houden of komt meneer de belasting ook nog even om de hoek kijken?

cheers...
 
hallo airworkers,
Ik ben net aangenomen bij netjets en begin de 12 e juni. iemand nog tips belastingtechnisch?de salarissen liggen nu op 42500 bpj voor beginnende FOs.

Ik hoor graag!

Nog andere piloten die de 12 e juni in lisbon aanwezig zijn op INDOC?

Groeten
hans
 
ik ben vandaag op selectie geweest.
allemaal erg aardig/humaan. erg goed te doen geweest. Nu nog maar afwachten wat zij er zelf van vonden. Kreeg een erg positieve indruk van het bedrijf.
Heb nu ong. 2300 uur op de fokker (70+100) en dit is toch een kans voor mij.
in mijn vorige bedrijf zou ik dash als vooruitzicht hebben wat betreft upgrading. en bij nje kan je binnen een jaar PIC EFIS jet uren maken. en of dat nu CRJ of Bravo is, het telt allemaal als "light" EFIS jet uren. Dus beter als turboprop in mijn ogen. Maarja, het is wel "general aviation", al moet ik zeggen dat NJE daar vrij veel van afwijkt qua support, operation etc...
 
Ik heb vandaag gehoord van iemand dat NetJets ook lowtimers aanneemt, omdat de vraag naar piloten zo gigantisch groot is momenteel. Kan iemand dit bevestigen?:rolleyes:
 
minimum eis is nog steeds 1500TT , ATPL ect. Ze kijken naar de mogenlijkheid tot het opzetten van een cadetscheme. Maar dat zit nog in de luierfase. Andere mogenlijkheid is het solliciteren naar de FO functie op de Beech 1900D. geloof dat hier min 750TT wordt gevraagd (kijk even opde website)

groet CE550B
 
Frozen met hoeveel uren? Ik heb maar 200 uur, ben bang dat ik geen kans maak of wel?? Heb verschillende verhalen gehoord, 1500TT + ATPL, maar kep ook gehoord 200TT + FATPL. :wegkwijt:
 
1500 TT is op dit moment nog steeds het minimum, het is een eis van de verzekering. (net met recruitment gesproken)

CE550B heeft gelijk, er word idd gewerkt aan een cadet scheme, maar dat is dan weer een abinitio verhaal en daar schiet je natuurlijk niets mee op als lowtimer.

Veel succes,
XP
 
Ok, hartelijk dank voor de antwoorden en de moeite die je erin gestoken hebt XP. Kan ik in ieder geval weer een maatschappij doorstrepen op mijn lijstje:niet_bli:
 
Terug
Bovenaan