natuurkunde

De opleidingen zijn er duidelijk over wat de eisen zijn.
Voorbeeld KLS:


Hier hoeft het dus geen voldoende te zijn. Je kan wel verwachten dat je er dan vragen over krijgt bij je COVA, mag je uitleggen waarom het op de middelbare school een probleem was en het in de toekomst dat niet meer gaat zijn...

Ik ben al aangenomen dus dat scheelt. De kans om gewoon in juli te beginnen wordt alleen groter, gelukkig!
 
De opleidingen zijn er duidelijk over wat de eisen zijn.
Voorbeeld KLS:


Hier hoeft het dus geen voldoende te zijn. Je kan wel verwachten dat je er dan vragen over krijgt bij je COVA, mag je uitleggen waarom het op de middelbare school een probleem was en het in de toekomst dat niet meer gaat zijn...

Hier twijfelde ik ook over. De KLS verwees me hiervoor door naar de IB-groep. Deze vertelde mij dat je bij losse certificaten minimaal een '6' moet halen om het certificaat te bemachtigen. Een reeds behaald diploma kan nooit opengebroken worden.
Volgens mij kun je dus geen onvoldoendes halen, ook niet als je deze kunt compenseren met de vakken op je HAVO-diploma.
 
Hier twijfelde ik ook over. De KLS verwees me hiervoor door naar de IB-groep. Deze vertelde mij dat je bij losse certificaten minimaal een '6' moet halen om het certificaat te bemachtigen. Een reeds behaald diploma kan nooit opengebroken worden.
Volgens mij kun je dus geen onvoldoendes halen, ook niet als je deze kunt compenseren met de vakken op je HAVO-diploma.

ach ja dan maar gewoon goed ons best doen.
 
Ik probeer ook mijn natuurkunde erbij te halen, ben deze site tegen gekomen:

http://www.nha.nl/vhv/cursusinfo/cursusinfo_hanat.asp

Het voordeel van deze studie is dat je het in je eigen tempo mag doen, wel moet je hier je staatexamen voor doen. Maar als je het 'doorlopen' hebt krijg je een soort van certificaat. Deze krijg je alleen als je voldoende punten hebt gehaald tijdens je studie. Dus heeft het wel enige waarde.. :)

Het is niet duur, aangezien ze nu een fikse korting hebben en je mag lekker thuis studeren.

Weet niet of iemand deze spoedcursus kan aanraden en zowel, dan hier weer een handige link voor de aspirant vliegers .. ;)
 
Terug
Bovenaan