Natalee Holloway -- Aruba.

• Onderwerp starter Onderwerp starter 676$
  • Startdatum Startdatum
okay, ik zal een cover naam gebruiken.
Zoran van der Zloot zit nog in de slammer en nu zijn die hindoe broers weer opgepakt.
Zou natte alie stiekum een relatie met de rechter op Aruba hebben?

J vd S is vrijgelaten, moet op NLse bodem blijven ivm verder onderzoek in de zaak. Wil in NL gaan studeren.

Onschuldig, dus hij kan gerust met mooie NLse dames vertrouwd worden.

Any news on the case?

Nadat die andere 2 vrouwen over de amerikaanse kust zijn komen razen, hoor ik weinig meer over Natalee...

2 weken terug in arubaans krantje stond het verhaal van 2 mexicaanse hoeren dat ze natalee in een bogota hoerekast hadden gezien,artkel was 2 pagina's tot mn verbazing.
maar ja de familie looft 1 miljoe dollar uit voor wie Natalee vinden kan.
Dus heb je vliegschulden,borsten kopen en op naar Colombia.

Weet iemand waar in aruba ze denken dat het lichaam verdwenen is? Waar de stroming van het eiland weg gaat? Ga zelf overmorgen voor een weekje op vakantie in aruba, met mijn vriendin die nogal vervelend is de laatste tijd...

Oorspronkelijk gepost door capt. Kebab
J vd S is vrijgelaten, moet op NLse bodem blijven ivm verder onderzoek in de zaak. Wil in NL gaan studeren.
Nou dan zit hij hier prima om samen met Samir A. chemie te gaan studeren in Leiden.
Tenslotte zijn wij hier onderhand het opleidingsorgaan voor criminelen aan het worden.
Die vent is gewoon dirty maar word beschermd door pa's invloed, hangen met die gozer of zwemmen, stroomafwaarts dat wel!

Longdart,

What's up with the wife my friend?

re J vd sloot :

Als ie het gedaan heeft, uitleveren en hangen.

FD

Als ze die Natte alie mochten vinden,kan ze met een spreekbeurt op school vast een dikke tien halen!

Dr. Phil: 'Natalee Holloway is alive'

(JND) - Is Natalee Holloway alive?
Dr. Phil was hesitant to reveal what he termed, "too much information" Wednesday night. However, the doctor's light-hearted appearance on the Tonight Show with Jay Leno turned serious when discussing the issue of the missing Alabama teenager.
"Without giving up too much information... we believe Natalee Holloway is alive.'
Dr. Phil pointing to what he termed the "sex slave market" as the main point of focus in the ongoing investigation.

Zo me dan niets verbazen als er ook nog een link gelegd wordt tussen deze case en de liberale pot-rokende euthaniserende Hollanders die al eeuwen terug de hele bevolking van Louisiana en de Bronx vervoerden uit Afrika.

No worries.. They luv all Dutchies and most parts of w-europe.

American chicks dig European man. Dus als puntje bij paaltje komt sla ik voor volk en vaderland dochter Bush (barbara foto rechts) aan de haak, en haal ik tijdens het onbijt in het witte huis in mn boxer en t-shirt eventuele wilde plannen uit het hoofd van mn nieuwe schoonvader.

600_Bush.jpg

Bird -

Heb Dr. mannenhater indd vanmorgen op W2 gezien bij Good morning America.. Ziet er naaruit dat je gelijk begint te krijgen. Je staat nogsteeds bovenaan mijn verdachten lijstje!!!!

Begin maar met het graven van een zandkasteel daar om je in te verstoppen!!

we'll hunt ya down ! :D

FD

thats right FD ,they Do dig europe men!
the'll do anything for an uncircumsized accent
im sure latin men dig southern bells
:grijns:
maybe dr phil is booking a vacation to Bogota right now

btw FD, dochter bush is links, must be terrible having her on top of ya and see the same smile as uncle Bush
resemblence is pretty A-sexual !
Ill dig the one on the right in your picture

de Bush chicks rule, heeft iemand een link van het filmpje waarbij een tietje van Barbara jr uit haar jurk floepte toen ze met papa een aan het dansen was tijdens zijn eerste inauguratie bal?

PS, halen de KLu F-16s van HATO Bogota op en neer met of zonder de tanker?

barbara_bush.jpg

Ik zie mezelf er al tussen lopen... Kijken of ze dan nogsteeds zo vrolijk zijn!

Met mn schoonvader op de ranch in Texas een beetje schieten.. Daarna met dochter lief ehhhh well... ehhhh u know.

(Als mn INS/TSA/CIA/FBI/FAA vrienden meelezen: chill down my donut eating friends!!! I'm just giving ya'll crap!)

FD

uh oh....

uh oh....

http://www.cnn.com/2005/US/11/08/aruba.boycott.ap/index.html

MONTGOMERY, Alabama (AP) -- Gov. Bob Riley called for a nationwide travel boycott of Aruba on Tuesday until authorities on the Dutch Caribbean island cooperate more fully with the family of a teenager who has been missing since May.

Riley asked the governors of the other 49 states to join him in urging a boycott of Aruba on behalf of the family of Natalee Holloway, the 18-year-old Mountain Brook High graduate last seen on the island on May 30.

Her mother, Beth Holloway-Twitty, joined Riley at the Alabama Capitol for the boycott announcement.

She contends Aruban authorities have failed to adequately investigate the possible murder of her daughter, who was with a Dutch teenager and two Surinamese brothers on the night she disappeared.

The young men were held for a time but have been released.

Ok, ik heb niet alle post gelezen maar het wordt hoogtijd dat ze daar in Aruba eens het een en ander rechttrekken.

Dat eikeltje van een advocaten-zoontje moeten ze gewoon maar weer eens oplaaien en in de bak keilen en eens ondervragen zonder een paar dagen contact met zijn vader te laten hebben.

Het vreet ontzettend aan mij op dit te zien gebeuren.
Die zak gaat "gewoon" weer naar school in Nl terwijl hij iets vreselijks heeft gedaan, maar dat voel je pas echt als je 's avonds een kleine meid op bed legt van een paar maanden oud.........

Terug
Bovenaan