Captain JB
Member
Hallo Airworkers,
Ik ben op zoek naar een eigen kist. Ik kijk uit naar een C 172 of een PA 28.
Ik kom ook N-reg kisten tegen in mijn zoektocht en heb er nu zelfs een gevonden die boven aan mijn lijstje staat.
Hoe zit het met N-reg kisten. Ik heb begrepen dat er gesproken wordt over het niet meer toestaan N-reg te vliegen in Europa. Hoe zit dit precies?
Ik heb thans een JAR-FCL brevet. Ik zal ook een FAA License moeten bemachtigen. Waar kan je dat halen in Nederland? Hoe gaat dat?
Ook begreep ik dat een N-reg in een trust zit. Is dit altijd zo. Hoe werkt dat precies?
Wat zijn de voordelen van N-reg. (goedkoper? maar waar zit dat in)
Wat zijn overige aspecten om bij stil te staan bij N-Reg kisten.
Waarom zou je geen N-reg nemen. Er zijn vast ook nadelen.
Kortom een hoop vragen dus. Ik hoop dat jullie input mij kan helpen om een beter beeld te krijgen.
Shoot.
JB
Ik ben op zoek naar een eigen kist. Ik kijk uit naar een C 172 of een PA 28.
Ik kom ook N-reg kisten tegen in mijn zoektocht en heb er nu zelfs een gevonden die boven aan mijn lijstje staat.
Hoe zit het met N-reg kisten. Ik heb begrepen dat er gesproken wordt over het niet meer toestaan N-reg te vliegen in Europa. Hoe zit dit precies?
Ik heb thans een JAR-FCL brevet. Ik zal ook een FAA License moeten bemachtigen. Waar kan je dat halen in Nederland? Hoe gaat dat?
Ook begreep ik dat een N-reg in een trust zit. Is dit altijd zo. Hoe werkt dat precies?
Wat zijn de voordelen van N-reg. (goedkoper? maar waar zit dat in)
Wat zijn overige aspecten om bij stil te staan bij N-Reg kisten.
Waarom zou je geen N-reg nemen. Er zijn vast ook nadelen.
Kortom een hoop vragen dus. Ik hoop dat jullie input mij kan helpen om een beter beeld te krijgen.
Shoot.
JB