Motivering

Annemarie, je reageert niet op msn, en ik zie geen vrolijke kreten in je naam staan. Moet ik daar uit concluderen dat de Frasca 141 je te pakken heeft gehad?
 
Tja, dit is voor ieder weer een ander antwoordt. Wat betreft de huidige vliegers kunnen er denk weinig over zeggen omdat ze de markt nu kennen.

Ik wilde altijd al vlieger worden, vanaf me geboorte. Waarom weet niemand. Niemand van de familie heeft ook maar iets met de luchtvaart te maken. (Dit was ook mijn antwoord op die vraag)

Krijg nog steeds een kriebel in me buik als ik op final zit 23L en op 23R zit op dezelfde hoogte en snelheid een 777 b.v.

Maar de nadelen zijn er ZEKER. Financieel in het begin, vooral in de VS, maar ook physiek. Zeker geen 9 tot 5 mentaliteit. Lange dagen. Meer dan zat om 23:30 geland en om 02:00 weer me nest uit.

1 advies. in de Luchtvaart is NIETS zeker en heb je NOOIT een garantie. Als je dat goed in je hoofd prent. Moet je gewoon doen waar JIJ het beste gevoel bij hebt. Dat mag ik denk wel zeggen na IAC en Air Exel drama's. (en Eaglejet)
 
Jesper zei:
Annemarie, je reageert niet op msn, en ik zie geen vrolijke kreten in je naam staan. Moet ik daar uit concluderen dat de Frasca 141 je te pakken heeft gehad?

Die zit allang in Eelde joh ;)
 
Terug
Bovenaan