Motiverende brief

Betreft: sollicitatie naar [functie]


Geachte heer, mevrouw

Ik heb de juiste papieren, uren, ervaring en mentaliteit.

U, naar mijn mening, de prettigste maatschappij.

1 en 1 = 3

Waarom zouden we niet eens afspreken?



In afwachting van uw standaard afwijzing, verblijf ik blah blah...

[maar u kunt niet zeggen dat ik het niet geprobeerd heb...]
 
stuur een rode roos met bonbons naar de luv airline (southwest) and tell them you love 'm and wanna work for them...


...

tijdens je interview een C172 rond het kantoor van de maatschappij laten rond vliegen met de tekst "Hire Voornaam Achternaam !"

..

Beide bovenstaande is echt gebeurd, en beide heren zijn aangenomen!
 
Flying Dutchman zei:
tijdens je interview een C172 rond het kantoor van de maatschappij laten rond vliegen met de tekst "Hire Voornaam Achternaam !"

Dat is best een goede ja, maar hoe groot is de kans dat er naar buiten gekeken wordt als er een c172 overvliegt? Denk eigenlijk niet zo groot,, ligt er natuurlijk wel aan waar het interview gehouden wordt he :P Misschien werkt een antonov 225 met die tekst beter :D :P??
 
Ik ken iemand die aan de hand van een foto reeks (soort collage) heeft uitgelegd waarom hij graag wilde vliegen en waarom hij voor deze maatschapij heeft gekozen en ze vonden het erg origineel...
 
RTO zei:
Ik ken iemand die aan de hand van een foto reeks (soort collage) heeft uitgelegd waarom hij graag wilde vliegen en waarom hij voor deze maatschapij heeft gekozen en ze vonden het erg origineel...

En is ie er ook door aangenomen?
 
Lijkt me logisch; foto's van in de cockpit toen hij op vakantie ging toen hij klein was, tijdens een rondvlucht in een 172, zijn solo met zweefvliegen, zijn eerste overland, zijn solo op de NLS, het behalen van de wing en ga zo maar door....
 
Terug
Bovenaan