Luchtmachtdagen

Ik vond die vulcan juist tegenvallen! Het ding zag er op het eerste gezicht wel indrukwekkend uit, maar het was een behoorlijk sloom ding. Kwa snelheid en kwa bewegingen die het maakte. En hoewel het zo'n sloom ding was maakte het wel een klere herrie.

"een sloom ding" :grijns:

Empty weight Avro Vulcan: ruim 37.000 kg - Thrust: 130 kN - First flight: 1952
Empty weight F16: 8.700 kg - Thrust: 196 kN - First flight: 1974

Snap je het nu? :rolleyes:
 
Ja voor hedendaagse begrippen wellicht 'sloom'. Maar als dat het criterium is, dan wordt de spoeling wel dun. Dat zou betekenen dat we voor een vliegshow ook de WOII kisten, ook beter kunnen laten voor wat het is. :grijns:

Nu hoeft niet iedereen hetzelfde mooi te vinden, maar lees eens over operatie black buck. Dat maakt de kist wel bijzonder, maar dat is een kwestie van smaak. :)
 
ik heb wel genoten! helaas omdat ik ook vanuit LWD moest komen kon ik eigenlijk alleen de zaterdag ernaartoe, ik had graag de patrouille weer gezien en de red arrows ook weer, en ook de Eurofighter ook! maar ik moet zeggen dat de Vulcan indrukwekkend was , en toen die Hawker Hunter opsteeg, ow man wat een geluid! echt een bad bitch :P!

Ik heb ok nog even gepraat met het gezicht van de luchtmacht! dat was toch wel apart ik liep tegen het eind van de show langs de stands en opeens staat daar een bekend gezicht en ik denk: die ken ik! xD

toen wilden een stel duitsers weten hoe hij die slow barrel nou eigenlijk deed. die duitsers begrepen er geen hol van, maar apart genoeg wist ik waar hij het over had! toen ik hem om advies vroeg zei hij zoals elke militair zou zeggen: Maak je school af :P!

ook vond ik het mooi dat er een bord op het veld stond met "borstvergroting 10 euro" en "Bikinilijn harsen: 5 Euro"

het was wel een geslaagde dag :D:D
tot volgend jaar :D
 
Terug
Bovenaan