Lelijke piloot gevraagd

Nou als je voor de Cabin Crew gaat kan ik je SkyEurope wel aanbevelen, heb daar een jaartje rondgevlogen en WOW! Hier in HKG zijn ze ook niet lelijk maar die slowaakse meiden waren exceptioneel! :cool:
 
The Pointer zei:
Nou als je voor de Cabin Crew gaat kan ik je SkyEurope wel aanbevelen,

Ik ga meestal niet voor het stuurhut personeel vriend ! :) maarehhhhh... CV maar eens opsturen indd ! :)

FD
 
het zal je verbazen hoeveel mooi spul tussen de 21 en 28 er bij regionals en een paar LCC's hier rond loopt (meestal niet langer als een jaartje of 2 duurt het voordat ze zich realisteren how much their job sucks).

FD
 
Regionals

Regionals

FD

Ik kan het verkeerd gezien hebben, maar wat ik in de states zag is dat het lekkerste spul qua flight attendants op de regionals zit en niet op ICA, dat is allemaal wat " rijper en voller" :)

Groeten

André
 
Andre -

Goed gezien. Date er zelf op het moment eentje...... Zijn vaak meiden die net klaar zijn met college en dit een jaar of 2 doen, voor het gratis jumpseaten... "mijn" meid gaat deze week 2 dagen naar cabo, mexico toe voor de lol en naar australia over 2 maanden. Ze doen dit meestal voor een jaar of 2 en rennen dan weg naar een normale baan, waar ze gelijk beginnen met een inkomen van rond de 50K met hun college degrees...

Die oude lijken bij majors zitten er al 45 jaar en blijven daar zitten todat ze niet meer kunnen lopen. Niet om aan te zien. Verder zijn die oudjes allemaal senior genoeg om de ICA vluchten te kunnen bieden en krijgen. Vandaar. Verademing als er een europese crew langskomt lopen. Of dus indd meiden die bij regionals / lcc's hier vliegen.

FD
 
Dude, vanwaar die fixatie op Russinnen? Heeft de mijne er iets mee te doen?

Had je de foto's al gezien van haar Che shoot? Hothothothot!! :grijns:

annache01.jpg
 
Onder het motto "Herinnert u zich deze nog ?"

Weet niet of hij lelijk is, maar wellicht is hij wel 'interested' ..

Heb je bepaalde ideeën of interesses die je met mij zou willen delen of zou je om een andere reden met mij in contact willen komen; het kan via deze site. Veel plezier en de hartelijke groeten,

Roderick
 
Terug
Bovenaan