Lelijke piloot gevraagd

AMSTERDAM - Rijk zijn is een serieuze zaak; superrijk een vaak tergende opgave. Anna had zich al een paar maanden niet meer laten zien. Inmiddels was ze er in geslaagd een miljonair - als sponsor en minnaar - te verruilen voor een supermiljonair.

Haar verzuchtingen omtrent de piloot van de privé-jet die ze inmiddels 24 uur per dag ter beschikking heeft, waren nieuw. "Hij ziet er goed uit, spreekt vier talen, heeft een Franse grootvader, maar landt over het algemeen buitenwoon slordig", sprak Anna, wier nieuwe vlam in Rusland net zoveel fabrieken bezit als dat er parels zitten aan het collier om haar roodverbrande nek. "Vorige week, op weg naar Tunesië, moest ik een tussenlanding maken van drie uur in Madrid. Ik had net zo goed een lijnvlucht kunnen nemen!" Anna was met haar geweeklaag bij ons - privé-jetlozen - aan het verkeerde adres.

Maar gelukkig heeft ze een groepje vriendinnen die weten wat het is één of meer piloten in dienst te hebben. Want klagen over schoonmaaksters, bewakers, chauffeurs en koks kan in het mondaine Rusland van anno 2006 écht niet meer. Als je geen privé-vliegtuig hebt met bijbehorend personeel, ben je een loser en in de kringen van de Moskouse elite, verstoken van een favoriet conversatiepunt. Drukken zakenlieden, die hun vrouwen of maîtresses in hun privé-vliegtuigen laten rondvliegen over de aardbol om aan palmstranden uit te rusten of in New York of Doebai inkopen te doen, sturen vaak detectives vooruit om ter plekke te controleren of er niet met de vliegenier wordt vreemd gegaan.

"Piloten hebben wereldwijd nu eenmaal een speciale aantrekkingskracht" , zegt Igor, die zijn geld verdient als privé-detective in Moskou. Inmiddels doet in de hoofdstedelijke beau monde de volgende wijsheid de ronde: hoe meer een vrouw klaagt over de piloot van haar privé-jet, des te meer reden heeft haar man of minnaar om haar trouw te wantrouwen. Lelijke piloten zijn dan ook onder Russische miljonairs en miljardairs zeer gewild.

Komt uit de telegraaf:grijns:
 
Jammer dat ik er te goed uit zie voor die baan. Lijkt me wel wat rond russische vrouwtjes te hangen een tijdje...
 
En vrouwen.... Die hoeven dan niet eens lelijk te zijn :D

of zouden die russische vrouwtjes dan last krijgen van lesbische neigingen?
 
:grijns: Alleen bij vrouwlijke piloten natuurlijk :grijns: (als die tenminste niet voldoen aan de eerder gesteld eis)
 
de vrouw van zo'n russische mafia baas naaien :angel:

Ik denk dat ik dan nog liever een potje russisch roulette speel :grijns:
 
HTML:
de vrouw van zo'n russische mafia baas naaien 

Ik denk dat ik dan nog liever een potje russisch roulette speel

Dat doe je dan toch ook?!:stapelge: :grijns:
 
J.R. zei:
HTML:
de vrouw van zo'n russische mafia baas naaien 

Ik denk dat ik dan nog liever een potje russisch roulette speel

Dat doe je dan toch ook?!:stapelge: :grijns:

bij russische roulette heb je nog kans om het te overleven ;)
 
I'll take it....

060117F.jpg


Als je het 'veilliger' wilt doen kun je altijd nog hier rond shoppen:

http://www.hotrussianbrides.com/?gclid=CISigOHG-oUCFQlCDgodpGqIBQ

FD

----------------------

Zit trouwens die site te lezen.. Wat een geweldige site !! een paar quotes...

"Russian Women - what makes them so desirable?

They are exceptionally beautiful, intelligent, and adaptive!
They still possess traditional family values that many Western women have long since abandoned!
They don't place undue importance on age or outward appearance! "


En het profiel dat ik nu lees:

User ID 166868
Age 22
Birth Date June 19, 1984
Height 5' 6"
Weight 121 lbs.
City Nikolaev
Country Ukraine
Gemini
Rat
Eye Color Brown
Hair Color Dark Brown
Religion Christian
English Skill Poor (Can only read/write with the help of a Dictionary) – Needs Translation
Drinking No
Smoking No
Profession Student
Marital Status Never been married
Children None
Wants Children

---

Fantastisch !!! met name het "English Skill Poor (Can only read/write with the help of a Dictionary) – Needs Translation " gedeelte !!!!!

I'll take her! geen discussies, geen gezeik ! fantastisch!
 
155452_4l.jpg


English: Not Rated (English ability is unknown) – Translation is probably necessary

Geweldig.. Heb zojuist een nieuwe hobby gevonden... Airport reserve gaat een stuk leuker worden!

From America with love....
FD
 
shoot me now..... Hier 6:30 in de ochtend, moet nog aan mn koffie beginnen... Nooit zo goed mn dag begonnen. Boy I love Russia...

152163_6l.jpg


152163_5l.jpg


162030_3l.jpg


162030_5l.jpg


163696_3l.jpg


172661_4l.jpg



Maak me gek... Op naar Starbucks, I need some coffee after this shit..
 
Hey ik ben jaloers op je man! mag ik een paar dagen komen logeren?
 
Heerlijk waar dit weer op uitloopt, misschien moeten wij ook eens met russian dedicated cabin crew gaan vliegen in plaats van die chinezen en jappanners!
 
fokkerkoning! zei:
Heerlijk waar dit weer op uitloopt, misschien moeten wij ook eens met russian dedicated cabin crew gaan vliegen in plaats van die chinezen en jappanners!


11 van bovenstaande meiden in de cabine ???

zit FD achterin, en betaal graag de volle pond voor mn ticket!
 
Terug
Bovenaan