Lege stoelen? Vul ze hier!

NazgulAir PM me wat er aan www.Airpool.nl scheelt? dan kan ik het beter maken ;) (in de categorie voor vliegers door vliegers)

We hebben namelijk voor de Hoogvliegers alles afgestemd op het specifiek gebruik en dat loopt als een tierelier...


Ik kan me voorstellen dat je niet wil dat er een wildvreemde met je meegaat, maar wat veel mensen niet weten is dat je je vluchten kan afschermen en alleen ter inzage geeft aan mensen die je crew-id en je gedeelde sleutel kennen. Ik noem maar een voorbeeldje.
 
Laatst bewerkt:
Als er ooit eens 2 plekken vrij zijn voor een vluchtje naar Texel :-) :-)
Lijkt me leuk om eventueel met mijn vriendin ehh vrouw mee te gaan. Haar ouders wonen daar, en is eens een keer wat anders dan weer met die boot.;)
 
Als er ooit eens 2 plekken vrij zijn voor een vluchtje naar Texel :-) :-)
Lijkt me leuk om eventueel met mijn vriendin ehh vrouw mee te gaan. Haar ouders wonen daar, en is eens een keer wat anders dan weer met die boot.;)

Ik plan om (weer) naar de fly-in the gaan. Ik blijf dan het weekend. Je bent natuurlijk welkom op zowel de heen- als de terugreis.
De datum van het fly-in weekend is nog niet bekend gemaakt.
 
Nazgul Air! Dat lijkt me wel heeeel leuk! Vooral naar een fly-inn dat is helemaal een happening. Count me of us in :-) Thanks! en jij ook chaseplane voor de date :-)
 
Komt Nazgul misschien ook langs op EHMZ op 12 juni? Als de kist ouder als 39 jaar is dan heeft hij ook al een gratis landing... EHMZ viert dit jaar immers haar 40 jarige bestaan.

midzomerevent.JPG
 
Laatst bewerkt:
Komt Nazgul misschien ook langs op EHMZ op 12 juni? Als de kist ouder als 39 jaar is dan heeft hij ook al een gratis landing... EHMZ viert dit jaar immers haar 40 jarige bestaan.
Vliegtuig = vrouwelijk ;)

idem NazgulAir :grijns:
 
Zijn er nog piloten die naar le touquet vliegen deze dagen.

Ik heb onze kist daar laten staan i.v.m. huidige toestanden inzake luchtruim

Gr

JB
 
Retourtje Zomerfeest EHMZ vanaf Rotterdam

Retourtje Zomerfeest EHMZ vanaf Rotterdam

Stuur mij een PM als je wilt opstappen.
Gepland vertrek rond 10:15
Geplande terugkeer einde middag.
 
Retour Nuthampstead za 31/7 - zo 1/8

Retour Nuthampstead za 31/7 - zo 1/8

Plek vrij als je wilt meeliften. Stuur maar een PM.
 
Gezien het mij niet geheel duidelijk is wie allemaal een verzoek kan/mag doen, probeer ik het maar gewoon...

Gaat er iemand (met lege stoelen ;)) 27 oktober naar Jerez of Sevilla, Malaga etc. en wellicht 29 oktober weer terug? Ik heb 28 en 29 oktober selectie bij FTE Jerez. PM'en mag natuurlijk ook!

Groet,
XF
 
Laatst bewerkt:
Nog twee stoeltjes:

28-08-2010
EHGG-EDLP-EDRK-EDLS-EHGG

Alles op 1 dag, overal even lekker iets eten/drinken...

Hele dag onder de pannen

PM me voor meer info
 
Hahnweide

Hahnweide

Klassieke vliegtuigen, mooi airshow programma.
Vrij-za-zo, aanstaand weekend.
Tentje onder de vleugel.

Alleen is maar alleen.
Ik zoek nog een gezellige meevlieger.
 
Terug
Bovenaan