[KLS] Praktijk...waar?

rene_the_pilot zei:
Waarom hebben jullie het over Olijfje? Kennen jullie hem zo goed? Ik wil niet dat hij hierdoor de vijver in wordt gegooid hoor!

De vijver? Je bedoelt zeker het IJsselmeer? haha ik d8 al!... :1855:
 
Fencesjaars, Pus, Olijfje, Timmy, ontzettende B-leden. Wanneer gaan jullie naar de US? Ik heb gehoord dat jullie pas in januari 2006 vertrekken.
 
Groep A in oktober 05, groep B in maart 2036 wanneer ook de herhalingen van America's Funiest Homevideo's op SBS6 worden gestopt.
 
ACHTEROP23

ACHTEROP23

Hey Achterop23,

hebben wij samen in Groningen gewerkt bij Tiscalli??

Veel succes met de opleiding!

-----edit-----

aan je hompage in je profiel te zien wel dus! :D

nogmaals veel plezier en succes met je opleiding!
 
gires

gires

ik heb gehoord dat er alleen nog maar alcoholisten naar gires gaan?

kan iemand mij vertellen of dat waar is?

groetjes R. Abies
 
Re: ACHTEROP23

Re: ACHTEROP23

Viper1983 zei:
Hey Achterop23,

hebben wij samen in Groningen gewerkt bij Tiscalli??

Veel succes met de opleiding!

-----edit-----

aan je hompage in je profiel te zien wel dus! :D

nogmaals veel plezier en succes met je opleiding!


jazeker

tiscali for live ;)

maar wie was jij? administratie? of tech...

tiscali doe ik al een tijd niet meer (sinds maart) en is nu helemaal gestopt bij BSC
 
Hey achterop,

ik zat op tech.
Mijn teamleider was Jan, tot die ook weg ging.
Ik ben in Januari gestopt bij bsc.

Momenteel vlieg ik bij Tyrolean
 
Viper1983 zei:
Hey achterop,

ik zat op tech.
Mijn teamleider was Jan, tot die ook weg ging.
Ik ben in Januari gestopt bij bsc.

Momenteel vlieg ik bij Tyrolean

i remember :)

alles goed daar in oostenrijk (nietwaar?)

ik begin idd in augustus aan de opleiding. Spannend enzo
 
Het deel van de kls mensen die naar scottsdale gaan wens ik veel succes. Ik heb met iemand gesproken die daar via epst zit.

Zowel Sabena als Oxford sturen hun studenten naar scottsdale, deze studenten hebben voorang op de later aangekomen kls studenten. Best frusterend als je je sabena/oxford collega's twee keer per dag naar een kist ziet lopen en je moet zelf een week wachten voor weer een uurtje!

Nog een klein detail,

De kls studenten zitten bijna in dezelfde appartementen als de oxford (dus ook epst voor de mensen die het niet helemaal begrijpen) studenten alleen mogen de kls studenten een appartement met z'n vieren delen terwijl de oxford studenten er met z'n tweeen in zitten.

Nou ga je je toch echt afvragen waar al dat geld heen gaat!

Beginnelink
 
Beginnelink zei:
Het deel van de kls mensen die naar scottsdale gaan wens ik veel succes. Ik heb met iemand gesproken die daar via epst zit.

Zowel Sabena als Oxford sturen hun studenten naar scottsdale, deze studenten hebben voorang op de later aangekomen kls studenten. Best frusterend als je je sabena/oxford collega's twee keer per dag naar een kist ziet lopen en je moet zelf een week wachten voor weer een uurtje!

Nog een klein detail,

De kls studenten zitten bijna in dezelfde appartementen als de oxford (dus ook epst voor de mensen die het niet helemaal begrijpen) studenten alleen mogen de kls studenten een appartement met z'n vieren delen terwijl de oxford studenten er met z'n tweeen in zitten.

Nou ga je je toch echt afvragen waar al dat geld heen gaat!

Beginnelink


scottsdale is, naar ik heb vernomen, nu echt nog maar tijdelijk.

Alleen arizona zal overblijven
 
Terug
Bovenaan