KLS klas 8-2

Wat is dat nou weer voor bullshit kerel...
Wij hebben net zo goed recht op kamers, lees het foldertje maar door. Het is heus niet zo dat wij afwijken van de gewone kls-opleiding. Wij hebben alleen het hbo-gedeelte extra.
 
Net de KLS aan de lijn gehad voor een aantal dingen er er is gewoon ruimte op de camping voor ons 8-1 en de volgende klassen. No worries
 
Laatst bewerkt:
Nou dat word gezellig zoon van me! haha dan zit er tussen ons als papaklas (8-1) en jullie als kindklas (8-3) anderhalve maand!

Mooie tijden tegemoet! het leven van 8-2 word zuur!!:D

je mag van mij ook je mond houden.

binnekort maar eens even contact opnemen met de kls... :P. Ben nu wel erg benieuwd geworden haha!
 
Ik heb vandaag een brief gezien (van iemand anders) van de kls waarin stond vermeld dat zij ingedeeld was in de 0802 klas. Deze klas gaat van start... 21 april.

Zij komt overigens niet in de 0802 klas omdat ze toch doorgaat met AP&M (ze is in 2007 van start gegaan met AP&M, maar was flink aan het twijfelen geslagen).
Mocht dit echt kloppen, dan zit ik dus ook in deze klas met nog 10 andere jongens en 1 meisje. Dit betekent ook dat de klas dus al aardig gevuld is.
 
Ik lees hier dingen over een of andere camping?
Wordt hier gewoon de campus mee bedoeld want ik heb geen camping bij het KLS complex gezien?
 
Laatst bewerkt:
Jazeker is er wel een camping. Speciaal voor jou in het bos achter de gebouwen is er een plekje van 5 bij 3 vrijgehouden waar je je tentje kan plaatsen :P. Haha nee nu even zonder dollen. "De camping" is een bijgebouw waar studenten in gehuisvest worden in de beginperiode van hun studie.
 
Hallo iedereen op Airwork!
Gefeliciteerd iedereen die in klas 08-02 komt :)
Ik heb alleen een vraagje; ikzelf zit nog in m'n examenjaar maar ik heb de selectieprocedure gehaald :D Ik heb een brief ontvangen maar daar staat niet in wat ik verder moet doen, hoe ging dat met jullie, moet ik nu iets gaan doen?
 
Als het goed is heeft men tijdens de COVA gevraagd wanneer je 'beschikbaar' zou zijn. Als het goed is ben je nu in de klas na je examens gepland.

BTW een belletje naar het noorden doet ook wonderen.......
 
De helft van de camping is nu net weer een weekje vrij aangezien 7-4 naar Charlie is verhuisd. Dus 8-1 kan daar terecht. Wat ze met 8-2 gaan doen.....?
 
Er zijn zat kamers vrij in Alpha Bravo Charlie. 7-5 zit nu op de camping onderverdieping, een aantal NLS en DFA'ers op de bovenverdieping maar is nog plek zat.
 
Als het goed is heeft men tijdens de COVA gevraagd wanneer je 'beschikbaar' zou zijn. Als het goed is ben je nu in de klas na je examens gepland.

BTW een belletje naar het noorden doet ook wonderen.......

Dat hebben ze me niet gevraagd, ik denk omdat ze wisten dat ik nog mijn examens moet doen. Maar ik ben dus al ingedeeld, maar ik wil graag weten of ik NU nog iets moet doen? Hoe ging dat bij jullie?
 
Ik heb zelf ook mijn selectie gehaald tijdens mijn eindexamen. Gewoon lekker je eindexamen halen en de KLS bellen wanneer je het hebt gehaald, zodat ze je definitief in kunnen delen. Als je je diploma hebt gehaald, moet je het kopie van je cijferlijst en kopie van je diploma laten ondertekenen door je school (dit moet je meestal speciaal vragen!) en vervolgens naar de KLS sturen. Zij blij, jij blij, zij in mei een tonnetje rijker, jij een leuke studie ;)
 
Als je iets te vragen hebt, of zeker van je zaak wilt zijn moet je ze gewoon even bellen. Er werd mij verteld dat ik altijd kon bellen bij iets wat onduidelijk is ofzo, dus gewoon doen en vragen naar planning!
 
Terug
Bovenaan