KLS Klas 7-4

Net gebeld door Mevrouw van Veen, maar ik was er niet. Kan dit gaan of ik in Klas 7-3 ingedeeld kan worden? Pff....dat weet ik nog niet hoor!

EDIT: Ja, of ik al in augustus wil beginnen. Er zijn een aantal uit die klas weggevallen.

Nu wil ik dit heel graag (zo snel mogelijk beginnen), alleen vind ik het juist wel weer heel jammer nu ik net begin jullie te leren kennen!!
Zijn er nog meer die in augustus kunnen beginnen?
 
Pfff, wat een keuze zeg... Ik wil toch echt liever in 7-4 beginnen, wil namelijk echt een beetje kunnen genieten van de tijd na mn examens. Anders komt het er namelijk al zó snel achteraan... Vliegen heb je naar mijn mening toch nog genoeg jaartjes voor. Ik zou het in ieder geval erg jammer vinden als je naar 7-3 verhuisde. Hou ons op de hoogte!
 
Ja het is echt een moeilijke keuze, omdat je gelijk denkt dat je 'slecht' bent als je niet eerder wilt.
Ik heb gebeld en heb het aan een man uitgelegd (Mevrouw van Veen was al weg). Ik zit dan namelijk in de periode met afrijden, er zijn plannen met vakantie gaan en ik zit ook nog met mijn werk. Ik ben er natuurlijk ook al helemaal op ingesteld om in oktober richting het Hoge Noorden te gaan, qua werk, jullie, vrienden, vakantie en rijden!

Het gaat tenslotte maar om één persoon, dus die plaats zullen ze vast nog wel kunnen vullen!
 
Hahah, top! Meeting gaan we cker ff een keer plannen. Die geruchten over de eerste dame willen ook nog niet echt concreet worden idd... :confused:
 
Lastige keuze he Sven ;-). Ik weet trouwens zeker dat 7-3 ook wel een leuke klas is, en eerder beginnen is uiteraard ook niets mis mee. In het 7-3 topic staan trouwens een aantal mensen die ook pas zeer recent zijn ingedeeld, dus dan zijn er toch nog wel een redelijk aantal mensen afgevallen. Maar lijkt me dat er nog genoeg mensen komende tijd GVSS en COVA doen en dat die klas nog wel vol komt!
Trouwens, wat ook nog een reden kan zijn om liever in 7-4 te gaan dan in 7-3, iets minder last van de zomerhitte in Phoenix :P.
Pas op dat er niet teveel aandacht naar de dame gaat, dalijk wordt ze nog hooghartig :).
 
Ja ik weet dat het een leuke klas is, dus dat was het probleem niet! :D

Die dame, het is zeldzaam en zou leuk zijn als ze zich bij de ons aan zou melden.... Die moet wel sterk in haar schoenen staan tussen ons allen in. :kerst:
(of juist veilig voelen ;))
 
Pfff, wat een keuze zeg... Ik wil toch echt liever in 7-4 beginnen, wil namelijk echt een beetje kunnen genieten van de tijd na mn examens. Anders komt het er namelijk al zó snel achteraan... Vliegen heb je naar mijn mening toch nog genoeg jaartjes voor. Ik zou het in ieder geval erg jammer vinden als je naar 7-3 verhuisde. Hou ons op de hoogte!

Wat wil je nou.. Vliegen of vakantie.. Vakantie houden kan altijd nog als je bij een maatschappij zit.

Aan wiens puntje kan Sierra november oscar whiskey lima heavy zuigen?

Is dit niet heel geheim?
 
ik ben 1 dag niet hier en jullie beginnen gelijk over dames:P.. Ik ben btw ook gebeld door Mvr. van Veen en heb nee gezegd, omdat ik al met mijn werk heb geregeld dat ik in September stop daar.
Dus ik blijf ook lekker in 7-4.
Morgen beginnen de examens dus iedereens succes

gr

Herman
 
zoo..
morgen de medische keuring en dan is het afwachten op die gezellig brief over een paar weken!! Ben benieuwd!

Hou jullie wel op de hoogte welke klas het gaat worden...maar ja ga er maar van uit dat ik ook in 7-4 kom!

groetjes

Nick
 
Terug
Bovenaan