KLS Klas 7-4

En hier nog iemand die in 7-4 begint. Mijn naam is Maurits, 22, en studeer momenteel in Groningen Internationale Economie, waarbij ik net als Michael in de zomer mijn bachelor voor hoop te halen.
 
Dat was ik vergeten te posten, maar ik ben nu ook definitef door bij de KLS. Heb vorige week bericht gehad dat ze mijn medisch certificaat hebben ontvangen en dat ik in oktober kon beginnen!
Kan niet wachten om te beginnen, eerst dan maar een lekker lange vakantie!:biertje:
 
Dat was ik vergeten te posten, maar ik ben nu ook definitef door bij de KLS. Heb vorige week bericht gehad dat ze mijn medisch certificaat hebben ontvangen en dat ik in oktober kon beginnen!
Kan niet wachten om te beginnen, eerst dan maar een lekker lange vakantie!:biertje:

Gefeliciteerd, hier nog eentje die niet kan wachten!
 
Nog speciale plannen om in je 'laatste schoolvakantie' te gaan doen?

Ik hoop in ieder geval op veel mooi weer, ik heb namelijk een eigen boot. Voor de rest een tweede baantje zoeken om nog wat extra te verdienen, na de diploma uitreiking naar Mexico en wie weet buiten het seizoen nog kort naar het buitenland. Jij nog plannen??
 
Eigenlijk nog niets gepland, op een examenreis na!
Vind het wel lekker zo. Ik ga nog veel werken, een keer op vakantie, genieten van het lekkere weer hier (zoals vorig jaar) en veel uit. Als er nog anderen zijn die rond augustus geld over hebben, wil ik als het slechter weer wordt nog wel even op vakantie. Velen zullen alleen geen vakantie meer hebben.
Ik zie het allemaal wel gebeuren, eerst examenreis en slagen :biertje: :biertje:
 
Haha wat een lekkere vooruitzichten zo he :-)... Eerst 4 maanden genieten van het broeikaseffect (ideaal als je een eigen boot hebt trouwens, ik moet die altijd van vrienden lenen :P), en dan naar t wonderschone Eelde verhuizen! Als ik nou goed m'n best doe dan ben ik in juli al klaar en dan kan ik ook nog twee maanden vakantie vieren en wat geld verdienen. Succes met de examens iig, die beginnen ook al dicht bij te komen of niet?
 
Examens zijn inderdaad al in mei, maar opzich nu al wel relax. De zogenaamde facultatieve lessen zijn al aanwezig en we doen al werkelijk geen reet meer op school! Opzich wel lekker gepland met dat mooie weer op komst :biertje:

Het broeikaseffect neemt inderdaad wel een lekkere vorm aan...had ik nu maar een boot jah... Mwua, alleen weinig water hier in de buurt, dat wordt droogliggen!

Jij bent neem ik aan nog bezig met je selectie Michaelvlo? Hoever ben je dan?
Succes!
 
Haha wat een lekkere vooruitzichten zo he :-)... Eerst 4 maanden genieten van het broeikaseffect (ideaal als je een eigen boot hebt trouwens, ik moet die altijd van vrienden lenen :P), en dan naar t wonderschone Eelde verhuizen! Als ik nou goed m'n best doe dan ben ik in juli al klaar en dan kan ik ook nog twee maanden vakantie vieren en wat geld verdienen. Succes met de examens iig, die beginnen ook al dicht bij te komen of niet?

Haha, ja zeker lekkere vooruitzichten!

@ Michael en Sven: staan jullie er een btje goed voor met school?
 
Heb selectie idd al afgerond Sven. En qua school, of universiteit dus eigenlijk.. Ik moet nog een stage afronden (verslag schrijven) en een paar vakken halen. Zou dus wel te doen moeten zijn, maar ik denk dat ik 1 vak uitstel tot september zodat ik t eind juni niet te druk krijg :). Moet ook genoeg tijd overhouden om van t weer te genieten he!
 
Hahaha ja dat weer, daar zou ik in ieder geval van genieten! :biertje:
Echt heerlijk, maar ik ga even van de vakantie genieten (nu geen school meer, alleen nog 'even' examen.... geweldig!)
Succes @ school, je moet niet overwerkt bij ons in de klas komen he ;)
 
Ja wij officieel ook dacht ik, maar we doen al bijna niets meer op school. Hier en daar een examentraining en als je hier goed in bent, hoef je ook hier niet voor te komen. De rest van de lessen bestaat voornamelijk uit praten, veel praten! Je ziet met dit mooie weer ook heel veel mensen wegblijve, omdat er gewoon weinig meer te doen is! :kerst:
Facultatieve lessen zijn volgens mij overal afgeschaft...:1855:
 
Terug
Bovenaan