KLS class van november 2005

hehe..
vanmorgen eindelijk die brief in de bus waarop staat dat ik 28 november mag beginnen, eerst werd er steeds waarschijnlijkgezegd over de telefoon. dus dan is het tog wel lekker dat je nu zekerheid hebt. al meer mensen die ook deze brief hebben ontvangen.
introductie op 23 november om half 2:D
zie jullie dan!

groeten

SF
 
-

-

Hey ja ik heb de brief ook binnen alleen moet ik 25 november om half 2 naar de kls toe zijn er meer die op 28nov beginnen en 25 november introductie hebben of is er bij mij misschien een fout gemaakt? laat het me even weten. bedankt succes allemaal alvast
 
ho sorry ik heb ook op 23 november introductie.. foutje.. is die vrijdag voordat de opleiding begint. maar ik heb ook nog natuurkunde cursus en dat is dan diezelfde week neem ik aan.. weten jullie hier misschien wat meer over?

groeten

SF
 
Hallo allen!!

ik begin ook op 28 nov. in klas 5-5. Zijn er misschien nog meer "oude lullen" zoals ikzelf in deze klas??? Loop zelf nl alweer 26 jaren rond op deze aardkloot.

Ben ook benieuwd of iemand mij wat meer kan vertellen over de "aannameprocedure" ofwel groentijd van de KLS studentenvereniging (in het algemeen)?

Tot binnenkort!!!

Rowland
 
hahaha

was idd niet een begaafde vraag (de 2e); kan beter vragen of iemand een (digitaal) infoboekje heeft over het CAVV (zoals de structuur, wat ze doen/organiseren ed).

Als ik het goed heb zitten rwnbakker, simplefly en theaviator ook in 5-5. Mischien kunnen we tzt nog eens voor opkomst afspreken ofzo :biertje: ???

Ik hoor het evt wel,

mvg
 
Hey iedereen!

Ook ik zit in klas 05-05.
Zal me even voorstellen dan maar :)

Ik ben Luc, 19 jaar oud en kom uit Utrecht.
Ik wilde eerst paardenslager worden, maar omdat piloot beter verdient, ga ik naar de KLS ;)

Ik heb trouwens de bijscholingscursus natuurkunde (start op 21 november). Iemand van jullie ook?
Waarom ik de bijlessen heb weet ik eigenlijk niet, ik heb NA 1 & 2 met vlag en wimpel gehaald vorig jaar.

Groetjes!

Luc

trouwens, voor degene die ook in klas 05-05 beginnen;
voeg me toe op msn!

49959.gif
 
Hey jongen van harte man!

Hoop dat je goed op je pootjes terecht komt. Heeft mn PPL boek je toch nog een beetje geholpen. Je mag 'm houden. Je betaald me maar een biertje als je weer in de states bent met je klas tzt.

Enjoy je tijd daar man, geniet van het vliegen! en niet teveel achter de vrouwen aan zitten in Gruning!

FD
 
Flying Dutchman zei:
Hey jongen van harte man!

Hoop dat je goed op je pootjes terecht komt. Heeft mn PPL boek je toch nog een beetje geholpen. Je mag 'm houden. Je betaald me maar een biertje als je weer in de states bent met je klas tzt.

Enjoy je tijd daar man, geniet van het vliegen! en niet teveel achter de vrouwen aan zitten in Gruning!

FD
Ey FD,

Thanks!
Ja ik blader vaak je boek door, erg handig en leeraam :)
Wanneer ik in Arizona zit stuur ik je een mailtje, en dan gaan we zeker ff een biertje pakken. Ow dat biertje is alleen voor jou, ik moet dan maar aan de cola, want dan ben ik nog steeds geen 21 :rolleyes:

Take care!
 
Rowland zei:
Ben ook benieuwd of iemand mij wat meer kan vertellen over de "aannameprocedure" ofwel groentijd van de KLS studentenvereniging (in het algemeen)?

Ik heb daar wel wat over gehoord. Standaard schijnt een bezoek aan Schiphol (oa. tower en maintenance) en de stewardessenschool te zijn. Ook is er ooit een bezoek geweest aan de Airbusfabriek in Hamburg; dat schijnt nogal lastig te regelen te zijn dus dat gebeurt niet zo vaak.

Verder verschilt het program van keer tot keer; het is een druk programma, (voorbeelden uit het verleden: karten, wadlopen, bier drinken in Groningen, paintballen, dineren bij oud-leden in Amsterdam) maar absoluut elke keer weer een hoogtepunt!

Ik hoop dat je een fijne tijd gaat hebben op de KLS.

Groeten,

Joozd
 
Hallo allemaal,

Ik ben Victor van Rij uit Zeist en ga ook 28november (klas 5-5) beginnen. Ik moet ook eerst de verkorte natuurkunde cursus van 21november doen, en ga dus a.s. donderdag al mijn sleutel ophalen :D

Ik ben 18jaar en heb Havo N/G gedaan, en vorig jaar Chemie, wat ik wel leuk vond maar niet wou blijven doen. Was altijd al van plan om piloot te worden en heb er nu ook super zin in :rt:

-Victor:grijns:
 
Sleutelafhaaldag is toch normaal gesproken vrijdags? Of komt nu iedereen op donderdag? :) Blijf je trouwens dit weekend hier of ga je vrijdag weer terug naar huis?
 
Ja normaal vrijdag, maar ivm vervoer kwam donderdag beter uit (heb gebeld). Ik ga die donderdag weer terug, om zaterdag met spullen te komen om neer te zetten voor mijn kamer (BUREAUSTOEL! :grijns: ) Iemand nog tips waar je 'waterschoenen' kunt kopen :1855:
 
Want in het weekend is het hier redelijk saai hoor... valt weinig te beleven.... meeste mensen gaan iedergeval naar huis hier in het weekend, maarja als jullie je kamer moeten inrichten...

Waterschoenen, ehm bij Bristol ofzo!
 
Terug
Bovenaan