Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daarnaast vraag ik mij ook af hoe die 737TR gaat uitpakken. Want Ryanair verdient aan je als je daar de TR doet, dus die staan eerder om iemand zonder zo'n papiertje te springen. Als KLM niet aanneemt, zal Trans ook niet aannemen, zo is het aannamebeleid nou eenmaal van KLM en dochterondernemingen.
Sorry maar dit verhaal vind ik persoonlijk een beetje onzin. Iemand die van zijn vliegschool afkomt met typerating 73 heeft gewoon een voorsprong op iemand die dat niet heeft.
En het stuk dat je schrijft over laatste klas van 2009 is totaal verzonnen of gis werk. KLM heeft net zoals elke andere grote airliner een eigen vliegschool. Een groot deel van die studenten zal in normale tijden naar de airliner gaan. Dit zijn idd geen normale tijden, dus gelden er ook geen normale regels, maar als het weer goed gaat hoef je niet te verwachten dat je als KLS'er geen kans maakt om bij KLM te komen.
En Co-Co, je bent het er vast niet mee eens en vind elk woord dat ik geschreven heb onzin, maar dit is mijn mening
Klein rekensommetje,
Stella wil 500 man per jaar afleveren, maar laten we het nu op 300 man houden, dus:
Stella: 300 per jaar
KLS: 120 per jaar (de vorige klassen zijn nog met normale aantallen)
NLS: 120 per jaar
EPST: 30 per jaar
Martinair: 60 per jaar
DFA: 60 per jaar
Vrije markters, andere scholen, etc: 100 per jaar