KLS 06-05

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan hoop ik dat ik er ook nog bij pas! Het nieuws is net binnen, ik ben door (de medische keuring).

Groetjes,
 
Laatst bewerkt:
Als mensen nu nog brieven krijgen en in klas 06-05 komen, hoe wist iemand op de vorige pagina dan al te vertellen dat die vol zat?
 
ik zit ook in 06-05 :D

maar moet nog helaas wachten op me medisch uitslag.. duuuurt laaang geen zin meer om te wachten.

hoelang duurt het ongeveer ze zeiden tegen mij rond 2 week maar ik zit al in mijn derde week still no sign
 
ik heb er ruim een maand op moeten wachten,, (ze zeiden wel dat ik erdoor was maar moest nog wachten op het officiele bericht)

*lekker veel mensen van 06-05 hiero

grtz su
 
Aviation medical center stuur bericht naar IVW, die geven na 3-4 weken een uitslag. Maar voor die tijd licht het AMC de KLS al in, waarna de KLS gaat plannen?

Is dit hoe het in z'n werk gaat? Dus zodra het aviation medical center z'n besluit heeft genomen gaat de KLS plannen?

Mvg
 
hoeveel mensen in 06-05 zijn ouder dan 20? kzie alleen maar jonge jochies.. (net als ik) *uitzondering Fenceman*

grtz su
 
Altimiter zei:
Ja en wat ben je zelf dan ?? toch ook een jochie..

Voor zover ik kan lezen...heeft mijn klasgenoot er ook neergezet, dat er tot nu toe allemaal jochies inzaten, net als hijzelf. Snap dus even deze reactie niet...

Volkomen overbodig dus!
 
*offtopic:
EHAM-ATC hoeveel mensen in 06-05 zijn ouder dan 20? kzie alleen maar jonge jochies.. (net als ik) *uitzondering Fenceman*

grtz su
lijkt wel als sommige mensen iets willen neerzetten om te irriteren:1855: noem geen namen,, (alti....)

* ontopic: leuk dat we een weekje eerder beginnen. Alleen weet iemand al waarom? ik zie iets staan over een natuurkunde cursus, en evt uitvallen van andere cursisten (is dan positief voor **wouter B**) naja word maar afwachten

grtz su
 
8 december beginnen ipv van 15 december.

Ik zou niet weten wat de rede is, maar ik vind het wel prima.

Hoe eerder hoe beter, Ik kan niet wachten!!:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan