KLS 06-05

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Guest

Guest
In navolging van andere klassen ook maar een thread voor klas 06-05 gemaakt. Kom je net zoals mij in 06-05, dan moet je hier zijn :biertje:
 
DennisKSS zei:
Ik weet niet hoe toevallig, toevallig kan zijn, maar ik wou zojuist dezelfde thread gaan starten:P, maja

I'm IN!:yeehaa:
Ja, weet ik. Had je gezegd, maar het duurde me te lang joh :stapelge:
 
tot nu toe hebben nog maar 2 mensen threat gevonde..(van klas 06-05) en ik ben dus de 3e

grtz su
 
6-3 hebben hun uniform nog niet eens, niemand heeft nog een 6-4 topic aangemaakt, en nu begint er alweer een 6-5 hyperactief te doen... Jullie zijn er wel héél vroeg bij :)

Edit: Oh wacht, het 6-4 topic was natuurlijk na een paar pagina's al compleet derailed met zinloze opmerkingen
 
Corn zei:
6-3 hebben hun uniform nog niet eens, niemand heeft nog een 6-4 topic aangemaakt, en nu begint er alweer een 6-5 hyperactief te doen... Jullie zijn er wel héél vroeg bij :)

Edit: Oh wacht, het 6-4 topic was natuurlijk na een paar pagina's al compleet derailed met zinloze opmerkingen

En wat heeft het er mee te maken dat 6-3 z'n uniform nog niet heeft?
 
Of het zozeer onzin is weet ik niet. Ken toch al zeker zo'n 7á 8 mensen die in 06-05 ingedeeld zijn. Waarvan er meer dan de helft ook gebruik maken van Airwork forum. Er is dus zeker een grote kans dat er nog meerdere mensen al ingedeeld zijn in klas 06-05 en is toch leuk om toekomstige klasgenoten alvast lichtelijk te leren kennen. En vanaf dat er mensen ingedeeld zijn is het relevant om een thread als deze te starten. Je kan ze niet vroeg genoeg leren kennen, aldus mijn mening.

Dennis
 
6-3 heeft nog geen uniform,, das balen hoop dat het bij ons snel gaat, staat wel leuk. in iedergeval tot december is nog maar ruim 100 dagen,, is zo voorbij (volgens de hbo (enz) studentjes die al moeten beginnen)
 
EHAM-ATC zei:
6-3 heeft nog geen uniform,, das balen hoop dat het bij ons snel gaat, staat wel leuk. in iedergeval tot december is nog maar ruim 100 dagen,, is zo voorbij (volgens de hbo (enz) studentjes die al moeten beginnen)

Moest je nou zeggen dat het maar ruim 100 dagen is... dat klinkt zo lang :p:
 
100 dagen is veel te lang, maar ik mag mij tot mijn enorme vreugde ook toevoegen aan 06-05.
 
Tot nu toe toch wel veel mensen van rond de 18 jaar, valt me op. Jonge klas dus...tot op heden. Nog maar weinig mensen van boven de 20 kunnen ontdekken.
 
06-03 krijgt als het goed is (pas) 16 nov. het uniform. De uniformvrouw vertelde dat het kwam omdat haar stof was afgekeurd. Onze uniformen (06-04) zouden echter wel gewoon op tijd zijn. In de 2de week zei ze. Maar dat zou betekenen dat wij eerder het uniform krijgen dat 06-03, dus volgens mij slaat het nergens op.
 
Ben je nog niet begonnen en ga je je nu al druk maken over je uniform. Ga zo vaak mogelijk in je uniform naar de supermarkt (AH) en buiten het terrein rondlopen. Zullen je medestudenten leuk vinden. Het is maar een uniform zonder strepen hoor.

Gegroet
 
Ik weet niet of je post op mijn reactie slaat? Ik maak me namelijk niet druk over mijn uniform, ik geef alleen antwoord op een vraag. En ik vind het goed te weten wanneer ik het uniform ontvang, want als dat heel laat is zou dat betekenen dat ik bijvoorbeeld nog een pak erbij moet kopen.
En ik weet niet hoe je erbij komt dat ik in uniform naar de AH wil gaan. Maar dat doe ik natuurlijk, lekker stoer. Ik hou het ook aan tijdens het uitgaan.
Groeten!

(mocht je reactie niet naar mij toe zijn geweest, dan neem ik deze post weer terug!)
 
Regel maar snel nog een pak dan, want kan wel 2 maandjes duren voordat je met je uniform een showtje kan gaan weggeven bij de dames in Groningen, en niet te vergeten de AH

Disclaimer: (mocht je reactie niet naar PH_787 toe zijn geweest, dan neem ik deze post weer terug!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan