Onlangs had ik de GVSS.
Fam, A, B, C, D en F vlucht gevlogen.
Fam, A, B, C en D gingen redelijk tot goed. Had wel aandachtspunten. Ik had nog wel eens de neiging snelheid/hoogte te veel goed/minder te maken door een verkeerde keuze te maken met pitch of RPM. In een daling/ stijgen/ vetragen kan dit tot problemen leiden....
Over het algemeen genomen weinig reden tot klagen. Hield goed koers, hoogte was ook goed. Had twee resets totaal. Geeft niet, waren geen ernstige zaken en herpakte mezelf goed. Foutje in aflezen tijd inzetten koersverandering en een te scherpe rol.
F vlucht ging niet goed. Te veel afwijkingen en voor herstel is weinig tot geen ruimte, aangezien de Klu norm aangehouden wordt. Paar keer ff behoorlijk de kluts kwijt geraakt, vooral na een reset.
Eigenlijk de F vluch behoorlijk verkloot. Denk dat het vooral spanning was, maar daar had iedereen behoorlijk last van.
Helaas voor mij negatief advies na afloop van de F vlucht.
Behoorlijk balen.
De instructeurs zijn eerlijk, transparant en behulpzaam. Daar heeft het niet aan gelegen.
Succes verder met de selectie en mocht je de F vlucht halen gebruik ff tien minuten de mock-up...
Fam, A, B, C, D en F vlucht gevlogen.
Fam, A, B, C en D gingen redelijk tot goed. Had wel aandachtspunten. Ik had nog wel eens de neiging snelheid/hoogte te veel goed/minder te maken door een verkeerde keuze te maken met pitch of RPM. In een daling/ stijgen/ vetragen kan dit tot problemen leiden....
Over het algemeen genomen weinig reden tot klagen. Hield goed koers, hoogte was ook goed. Had twee resets totaal. Geeft niet, waren geen ernstige zaken en herpakte mezelf goed. Foutje in aflezen tijd inzetten koersverandering en een te scherpe rol.
F vlucht ging niet goed. Te veel afwijkingen en voor herstel is weinig tot geen ruimte, aangezien de Klu norm aangehouden wordt. Paar keer ff behoorlijk de kluts kwijt geraakt, vooral na een reset.
Eigenlijk de F vluch behoorlijk verkloot. Denk dat het vooral spanning was, maar daar had iedereen behoorlijk last van.
Helaas voor mij negatief advies na afloop van de F vlucht.
Behoorlijk balen.
De instructeurs zijn eerlijk, transparant en behulpzaam. Daar heeft het niet aan gelegen.
Succes verder met de selectie en mocht je de F vlucht halen gebruik ff tien minuten de mock-up...
Laatst bewerkt: