KLM piloot en in vancouver wonen?

Ik begreep niet uit je post dat je nog moet beginnen met een opleiding. Maar als je je nu al druk loopt te maken over dit soort dingen, dan zou ik maar lekker van het vliegen, en zeker het vliegen voor KLM afzien. Als je denkt dat je een keuze hebt als vlieger, dan moet ik je teleurstellen. Hoogstens kan je af en toe je 'voorkeur' aangeven.
 
Lang verhaal kort, moest die dag van Chicago naar New York naar Atlanta naar Housten om weer in Denver aan te komen... 18 uur onderweg !!! 2 dagen bezig !!!!!

1. Maak voortaan en lang verhaal gelijk kort
2. je had ook een cheap ticket kunnen kopen en maar 2 uur onderweg geweest kunnen zijn (zuinige 'Ollander);)
3. Hoe heet ze?
4. Hoe duur was ze?
 
FD vs 4 baco's voor mevrouw

FD vs 4 baco's voor mevrouw

touch and go,

En als ie een echte zuunige Hollander is, is ie nu aan het nadenken hoe hij, of die 4 Baco's naar 2 kan gaan krijgen, of een strategie aan het uitdenken om op een andere plek goedkoper aan die 4 Baco's te komen!

Moet zeggen dat het voordeel van je vliegopleiding " the Hardway te doen" dus zonder geld van pappie en mammie en een hele kleine lening, Dat je wel bedreven raakt in het Cheap zijn, zonder dat het al te veel opvalt! :)

En ik ben er van overtuigd dat FD daar inmiddels meester in is geworden, alhoewel de gemiddelde Amerikaan graag zijn vooroordelen bevestigd ziet worden dus wie ben ik om ze dat te onthouden:)

Groeten

:) André :)
 
Ligt eraan voor welke maatschappij je wilt gaan werken. Neem een maatschappij met "commuting allowance". Meeste van mijn collega's komen uit Zuid-Afrika, Ierland of Australie en krijgen 1500 dollar per maand allowance. Zoekt en gij zult vinden!!!!
 
Terug
Bovenaan