6
676$
Guest
L.S. ,
Mogen piloten van de Northwest familie (Northwest mainline, Pinnacle en Mesaba airlines) IPB van MEM, MSP en/of DTW naar Amsterdam met de KLM mee?
En indien deze maatschappijen niet op jullie lijst staan, hoe groot is de kans dat je een ritje naar AMS krijgt als je met papieren, in uniform en een glimlach op je gezicht aan de gate verschijnt? Mag de baas beslissen of is het verboden per BOM/GOM regulations bij jullie?
Dacht dat dit omgekeed wel mag en dat jullie wel IPB "rechten" hebben bij NWA, Pinnacle en Mesaba?
Gelukkig gaan er genoeg vluchten van NWA naar AMS vanuit DTW, MEM en MSP dagelijks, maar wat Nederlands praten richting het vaderland lijkt me ook wel eens leuk .
Regards,
FD
PS 1: Indien je liever niet je GOM/BOM hier in 'public' wilt quoten, is antwoord via PM uiteraard ook goed.
(Ja ID90 is leuk en aardig, maar 10% is nogsteeds een paar biertjes. Dan maar mama NWA gebruiken voor de rit. C'mon, de dollar staat nogsteeds laag..)
Mogen piloten van de Northwest familie (Northwest mainline, Pinnacle en Mesaba airlines) IPB van MEM, MSP en/of DTW naar Amsterdam met de KLM mee?
En indien deze maatschappijen niet op jullie lijst staan, hoe groot is de kans dat je een ritje naar AMS krijgt als je met papieren, in uniform en een glimlach op je gezicht aan de gate verschijnt? Mag de baas beslissen of is het verboden per BOM/GOM regulations bij jullie?
Dacht dat dit omgekeed wel mag en dat jullie wel IPB "rechten" hebben bij NWA, Pinnacle en Mesaba?
Gelukkig gaan er genoeg vluchten van NWA naar AMS vanuit DTW, MEM en MSP dagelijks, maar wat Nederlands praten richting het vaderland lijkt me ook wel eens leuk .
Regards,
FD
PS 1: Indien je liever niet je GOM/BOM hier in 'public' wilt quoten, is antwoord via PM uiteraard ook goed.
(Ja ID90 is leuk en aardig, maar 10% is nogsteeds een paar biertjes. Dan maar mama NWA gebruiken voor de rit. C'mon, de dollar staat nogsteeds laag..)
Laatst bewerkt: