Putty
New member
Hallo,
Met de komst van Airforce 1 naar Europa, kwam bij mij ineens de vraag op hoe de inzet van mens en machine PH-KBX bij ons is geregeld. Weet iemand van jullie dat, of misschien nog mooier zijn er onder airworkers misschien vliegers die zelf onze regering of anderen hebben mogen vervoeren en daar iets over kwijt mogen.
Overigens zag ik zojuist in het Luchtvaartregister dat de KBX eigendom is van KLM-cityhopper, terwijl dat-ie meen ik eerst toebehoorde aan Martinair. Of geldt voor de inzet een soort roulatie-regeling.
Dank voor jullie reacties,
Putty
Met de komst van Airforce 1 naar Europa, kwam bij mij ineens de vraag op hoe de inzet van mens en machine PH-KBX bij ons is geregeld. Weet iemand van jullie dat, of misschien nog mooier zijn er onder airworkers misschien vliegers die zelf onze regering of anderen hebben mogen vervoeren en daar iets over kwijt mogen.
Overigens zag ik zojuist in het Luchtvaartregister dat de KBX eigendom is van KLM-cityhopper, terwijl dat-ie meen ik eerst toebehoorde aan Martinair. Of geldt voor de inzet een soort roulatie-regeling.
Dank voor jullie reacties,
Putty