Inholland luchtvaarttechnologie 2010/2011

Kan iemand mij vertellen welke minoren er worden gegeven op Inholland in het derde jaar? Het kan nooit kwaad voor mij als Aviation student om te kijken wat de concurrent aanbied:D

Hieronder vind je een aantal voorbeelden van differentiatieminors die voor studenten van de opleiding Luchtvaarttechnologie openstaan:

Lichtgewicht construeren
TU-doorstroom
Aerospace Technology
Verkeersvlieger (in samenwerking met de Nederlandse Luchtvaart School)
 
Even voor de duidelijkheid:

TU doorstroom is volgens mij de doorstroom naar een master, dan hoef je geen schakeljaar te volgen. Beginnen aan de TU kan na het behalen van je P.
 
Kan er mij iemand even iets uitleggen?
Is een bachelor in nederland gelijk aan Ingenieur? (ing)
In België moeten we daarvoor een Master aan een hogeschool doen. Stel ik heb een bachelor in België (in de luchtvaart), kan ik die dan laten gelijkschakelen aan ing om dan naar de tu door te stromen of niet? De tu geeft mij ook geen concrete antwoorden, eerder doorverwijzingen naar andere personen.
 
Bij InHolland krijg je zowieso alles gratis ;)

even serieus, in nederland mag je jezelf na een technische bachelor op HBO niveau ingenieur noemen.(titel: ing. of B.Eng.). Na een technische bachelor op WO niveau ben je ook ingenieur.(titel: ir. of B.Sc)
 
Amai, bij ons is dit niet het geval, jammer eigenlijk dat dit niet Europees geregeld is...
Als ik dezelfde studies in Nederland zou doen zou ik Ing zijn, hier moet ik er nog 2 jaar voor bij studeren. Raar maar waar :-).
Dus een master (luchtvaart) aan een hogeschool in nederland bestaat niet?
 
Masters worden allemaal afgewerkt aan de Universiteit<correct me if i'm wrong>. Tegenwoordig wordt het leren aan de Hogeschool ook studeren genoemd.......
 
Masters worden allemaal afgewerkt aan de Universiteit<correct me if i'm wrong>. Tegenwoordig wordt het leren aan de Hogeschool ook studeren genoemd.......

In België niet dus. Master aan een hogeschool is evenwaardig aan een master in een universiteit...
Even gewoon worden aan de andere bouw van hoger onderwijs voor mij!
 
Terug
Bovenaan