ILS en VOR

Een non-precision approach is een approach waarbij geen "glijpad" ofwel referentie naar hoogte gegeven wordt. (bijv VOR, NDB, LOC, LOCBC, LDA, SDF, GPS).

Tering zeg. Kom op gasten, hoe moet die jongen nou ooit snappen wat wij bedoelen. Leg het hem liever op zijn 'boerenfluitjes' uit. Dit zegt hem niets al heb je wel gelijk. Echter ook bij non-prec hebben we hoogte referentie, Dist versus Altitude. Referentie wel te verstaan, geen keihard glideslope. What ever, ieg denk ik dat het hem nu wel duidelijk is als FS wannabe pilot en in elk ander geval moet ie maar een opleiding knopjesdrukker gaan volgen. Ciao, Avi :1855:
 
Dude take a chill pil !!

The kid is just asking a freaking question. relax. Neem aan dat jij nooit wannabe bent geweest?

Robert, ik speelde vroeger ook FS! (FS 95 en 98) en ging na school graag vliegtuigjes kijken op RTM en SPL !!

Als je vragen hebt kun je ze gerust stellen hier! (of in "luchtvaart algemeen" of "hoe word ik piloot" ipv hier)

All the best buddy!
FD
 
Dit is alles wat ik kan dokken na 2 weken werken..

magnet.gif


FD
 
Wow, wat een geweldig gevulde zak levensmiddelen. Als jouw plannen doorgaan dan kun je je binnenkort alleen de zak nog veroorloven.
 
Oorspronkelijk gepost door Longdart
Ja......wat is een I.L.S.eigenlijk?????????

ILS= I love Stefan.....

Ciao Steef

(Dit was enkel een post om ervoor te zorgen dat FD me niet inhaalt met het aantal postings...:grijns: )
 
Dat doen ze. Maar tussen het knopjes drukken door heb je genoeg tijd om onzinnige post te plaatsen. Vandaar. Hoe zei dat kind het ook alweer? IK WIL VLIEGER WORDEN WANT DAN HOEF IK NOOIT TE WERKEN EN ALS IK HET NIET KAN WORDEN DAN ZAL IK MOETEN GAAN WERKEN. :grijns:
 
Haha. Ken idd ook een chef vlieger die om die reden weer terug ging naar de line ipv de chef vlieger uit te hangen (begon teveel op echt werk te lijken volgens hem)

FD
 
Terug
Bovenaan