Hoeveelste sollicitatie aangenomen?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter turning final
  • Startdatum Startdatum
een briefje of 60, 1e selectie (KLM) aangenomen voor jet, voor GA eerste belletje, gesprekje aangenomen
voor KLM:
uren +-800
KLS
Geen relevant type
 
Vooropleiding EPST

170 uur (actual)

geen brieven verstuurd

2e sollicitatie aangenomen.

cheerio,

PS'99
 
1) eerste baan.Na ruim 200 brieven/emails/faxen KLM Exel/Air Exel geen type.
Ging natuurlijk koppie onder en liep weg met een self sponsorerd E145 type.
Dan maar terug naar de States en Metro vliegen. Tweede en huidige baan
corporate Citations.

2) eerste baan rond 500TT, tweede baan rond 700TT (toen 500multi/300 TP)

3) Tja IAC, ook koppie onder tijdens mijn PPL :passed:
 
1) 100+ brieven
2) OPS VBird met garantie voor een stoel in de 320 - failliet; toen
SSTR in Berlijn A320
door contacten tijdens de TR en TT 700hr, 0hr on type naar
Air Berlin. Nu met 550 hrs on type aangenomen bij een 321 Operator buiten de EU
3) Begonnen bij AGE (midden jaren 90 eigen school van Denim Air)
en de B1-theorie afgemaakt bij de NLS.
 
Laatst bewerkt:
1) 1e selectie (CTC ATP scheme) in de 3e ronde afgevallen. Geen zin om 35K voor een F50 type te dokken, dus voor 20K zelf een A320 rating gedaan. 2 weken na de skilltest 2e selectie bij een A320 operator (aangenomen). 3e selectie; aangenomen bij KLC.

2) Vele, vele, vele brieven en e-mails verstuurd en dan er nog erg vaak achterna gebeld. Uiteindelijk door conctacten aan mijn huidige baan gekomen.

3) NLS, 167 uur TT
 
servus

1) eerste sollicitatie, LH cityline
2)200 uur
3)theorie OBS (bestaat niet meer),praktijk vliegclub Rotterdam en Robert Dean International in Miami.
 
1. 3 brieven (Tyrolean, X-air en CLH), 1 selektie (CLH godzijdank)
2. 170
3. Modulair zelf in elkaar geschroefd (IKEA-rating?)

4. Twijfel over de vervolgstap
 
1) Ontelbare brieven, emails, postduiven etc. 2 selecties min of meer tegelijk, allebei doorheen
2) 185 uur (NLS + rondvluchten), geen type.
3) NLS dus.
 
1) Eerste waar ik op gesprek kwam (uiteraard wel aardig wat maatschappijen aangeschreven).
2) 200 TT ofzo.
3) KLS.
 
1) 1ste solli na TR737, bij Air Berlin
2) 800 TT, 0hrs on type
3) IAC, opleiding afgemaakt bij Stella Aviation Academy

en Air Berlin neemt nog steeds aan !!!!!
 
1e soll: EasyJet
2e: 150hr
3e: via EPST/CTC na 9-11

volgende soll:
in 2 keer bij BA naar binnen
2e: 2500hr
3e: op eigen kracht de 777

ps Okki, wie was ook al weer de leraar op de KLS met suck squeeze bang blow? kan me niet meer herinneren
 
Terug
Bovenaan