damonjeroen
Legend
spreekt hij de waarheid of niet..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
arthorizon zei:@ Allen
Ik vraag mij inmiddels iets heel anders af. Lijndiensten vanaf Nederland en Frankrijk is de bedoeling met drie machines. Waar naar toe ? Wie zit er op Air Exel te wachten, waaraan wordt nu het bestaanrecht ontleend?
Please educate me here.
AirExel in april weer in de lucht
MAASTRICHT (DFT) - De regionale luchtvaartmaatschappij AirExel verwacht komende maand haar activiteiten te kunnen herstarten, na twee maanden aan de grond te hebben gestaan, zo meldt De Financiële Telegraaf donderdag.
Gisteren verleende de rechtbank in Maastricht uitstel van betaling aan het bedrijf. Onder een nieuwe merknaam en met een nieuwe investeerder zullen met het omgevallen luchtvaartbedrijf van Erik de Vlieger en Niek Sandmann opnieuw lijndiensten vanuit Nederland en Frankrijk worden uitgevoerd.
Met de (onbekende) investeerder is afgesproken dat het bedrijf een financiële injectie krijgt. Dit is onlangs vastgelegd in een intentieverklaring.
Voorwaarde is onder meer dat de huidige crediteuren akkoord gaan en dat de maatschappij beschikt over de noodzakelijke ’slots’ (landingsen opstijgrechten) voor de in het businessplan opgenomen routes.
Volgens directeur Paul Janmaat is het voornemen om met drie toestellen vanaf Eindhoven Airport te gaan vliegen op onder meer Hamburg, Londen en Parijs.
Het bedrijf volhardt ondertussen in de miljoenenclaims die het zegt te hebben op de Antilliaanse vliegbedrijven van aandeelhouder Niek Sandmann. De rechtbank op Curaçao stak dinsdag een stokje voor beslagleggingen, daarmee voorkomend dat de vliegverbindingen tussen de eilanden plat kwamen te liggen.
Bestuurder Harm Prins kondigt echter aan dat er alsnog beslag gelegd zal worden op inkomsten, aandelen en andere activa van de vliegbedrijven van Sandmann. „We zullen geen vliegtuigen aan de grond zetten”, aldus Prins.
Dan denk ik:Volgens directeur Paul Janmaat is het voornemen om met drie toestellen vanaf Eindhoven Airport te gaan vliegen op onder meer Hamburg, Londen en Parijs.
ze zijn zich nu al aan het indekken voor wat ze weten wat er komen gaat....Voorwaarde is onder meer dat de huidige crediteuren akkoord gaan en dat de maatschappij beschikt over de noodzakelijke ’slots’ (landingsen opstijgrechten) voor de in het businessplan opgenomen routes.