Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
:blabla:Hoe krijg je het voor elkaar om af te vallen op dat theorietestje? Niet geleerd? Niet gemotiveerd? Zo moeilijk is het namelijk niet als je dat boekje hebt doorgenomen.
Percentage is verder niet van belang. Je mag maximaal 7 ft hebben, dus helaasch.
Heeft niets met Blahblah te maken, maar ik verbaas mij gewoon dat er mensen zijn die daarop afvallen als je serieus met een selectie bezig bent. Mochten er omstandigheden zijn geweest waardoor je niet goed hebt kunnen leren, dan had je beter het GVSS uit kunnen stellen. Dus fijn dat je de eer aan jezelf houdt, maar uiteindelijk heb je jezelf er nu mee en een mooie kans misgelopen. Ik begrijp wel dat je je op je tenen getrapt voelt als iemand zoiets zegt, maar alsnog hoop ik dat het je bij een andere school wel goed zal vergaan. Succes ermee en hou ons op de hoogte.
Groeten.
PS: IAP laat ook mensen door met als aandachtspunt motivatie, als de rest van de capaciteiten wel aanwezig zijn.
Hoe wil je de lesstof binnen 9 maanden onder de knie krijgen, als je binnen 10 dagen niet eens de simpele regeltjes uit het blauwe boekje kan leren.
Hoe wil je de lesstof binnen 9 maanden onder de knie krijgen, als je binnen 10 dagen niet eens de simpele regeltjes uit het blauwe boekje kan leren.
De meeste mensen die zijn afgewezen vinden de eerste paar weken dat het niet aan hen lag maar aan de school, dit heb ik helaas vaker zien gebeuren. In plaats van dat ze eens goed gaan nadenken over of de school misschien wel gelijk had, daar schiet je meer mee op, als je je probleem ziet kun je er aan werken. (en een eventuele volgende selectie bij dezelfde of een andere school WEL halen.)Je afreageren op de KLS slaat nergens op en is bovendien zinloos.
ik het ook wel een stukje 'arrogantie' van het KLS dat je mensen zó snel om iets relatief kleins afwijst.
Natuurlijk is het ook deels míjn fout dat ik niet door ben, maar nu vind ik het ook wel een stukje 'arrogantie' van het KLS (natuurlijk, dit is achteraf gepraat, en ja, ik wilde zelf naar 't KLS, maar ik heb ook het recht dit te zeggen) dat je mensen zó snel om iets relatief kleins afwijst.