Graag jullie aandacht voor het volgende.

Ik heb 3 weken geleden nog met Jerry wat gedonken op Teuge. We hebben staan praten over de toekomst en die heeft hij nu niet meer.

Ik ben er erg door geschokt.

Ik wens iedereen heel veel sterkte in deze ongelofelijke zware tijd.

Chris Kuiper
 
Da's niet best wakker worden zo op zondag, hier krijg je de koude rillingen van.....

Condoleances en heel veel sterkte aan alle nabestaanden / vrienden / kennissen.

Rien
 
Heb hem niet gekend, maar wel gehoord.
Deze week nog een goede kennis verloren. Mr. Lorne White. Sommige onder ons kennen hem.

aan hun beide !

Semper FI !
 
Ja, Lorne was ook bijzonder sympathiek en enthousiast en behoorlijk wat bereikt, en bizar als het is, ook maar 28 geworden...

Blijft onwezenlijk zulke dingen...

Herbie-TZ
 
Was al bang om dit te lezen toen ik de titel zag van deze thread.

Veels te jong. Ken hem niet, erg geschrokken toen ik dit las. Inderdaad iemand met een eigen mening die van aanpakken wist. En zn handjes uit de mouwen haalde om te timmeren aan zn toekomst.

Mijn medeleven aan familie, vrienden en collega's.

God bless.

FD
 
Ook mijn condoleances aan alle nabestaanden.

Jerry, je was iemand die ondanks alle tegenslag toch bleef doorzetten, iets wat ik zeer respecteer. Goede vlucht,

m.h.
 
Kon Jerry niet heel erg goed maar de laatste tijd toch aantal keren gezien en gesproken op Texel en Teuge.

Heel erg schokkend.

Condoleances aan Familie, vrienden en kennissen
 
Vreselijk om te beseffen dat Jerry er niet meer is. Ik was zo vol ongeloof toen ik las wat Jerry overkomen was. Had hem al een tijd niet meer gesproken nadat we samen de ATPL theorie hadden gedaan, maar zo te lezen had hij het mooi voor elkaar met zijn nieuwe baan als instructeur bij Stella. Ik wens alle familie, vrienden en collega's alle sterkte toe de komende tijd met het verwerken van dit verlies.

Bert
 
Één keer heb ik met hem gevlogen,
één keer heeft hij koffie over me heen gesmeten,
één keer zou ik nog een sigaret met hem willen roken!

Het ga je goed...



Mijn condoleances
 
Ik wil jullie allemaal bedanken voor alle reacties en een aantal ook voor de aanwezigheid vandaag..

Ik weet dat Jerry dit meer dan op prijs gesteld zou hebben.
de begrafenis is met een missing man formation heel mooi afgesloten...
Ik denk dat het niet beter had kunnen zijn..

We zullen nu het verlies moeten gaan verwerken.
Nogmaals dank....
 
Laatst bewerkt:
Oorspronkelijk gepost door Gerbert

We hebben vandaag de begrafenis met een mission man formation heel mooi afgesloten...

Fijn dat het zo mooi was. Ik wens iedereen nogmaals veel sterkte met het verwerken.
Verder (niet om te zeiken)...het is missing man formation i.p.v. mission man formation
 
Terug
Bovenaan