Gezocht: beroepspiloten

@ CMV 1972: nee hoor, er zit ook een vrouw bij de prijswinnaars. Overigens was zo'n 9% van de deelnemers aan mijn onderzoek vrouw.

@ LNRalph: mijn ouders zijn Fries, daarom heb ik een Friese naam. Ik ben geboren en getogen in Deventer en ben daarna in Nijmegen gaan studeren en wonen. Nu ben ik gaan samenwonen in Den Haag. Nog meer vragen? ;-)

@ iedereen: zodra mijn onderzoek helemaal afgerond is zal ik er een pdfje van maken en dat ergens op het web zetten en hier een link plaatsten.
 
Als die Ruth van der Ploeg degene is die ik denk dat het is (KLS instructrice?), dan is dat toch echt een vrouw hoor ;)


Hahaha, ik had mijn goede bril niet op geloof ik. :airforce: Toch vind ik het nog best meevallen dat 9% ingevuld door vrouwelijke beroepspiloten! Ik had zomaar minder verwacht.
 
Ok dat verklaart het. Was geïnteresseerd, omdat m'n vriendin ook in die wereld zit en ik er dus af en toe wat van mee krijg. Helaas Strut, geen gevoelens :)
 
Uit de piechart haal ik dat Arkefly na de KLM de grootste bijdrage heeft geleverd? :grijns:
Dat kan kloppen, weet ik niet uit mijn hoofd. NetJets was ook goed vertegenwoordigd.

Ik heb trouwens vandaag mijn eindgesprek gehad en een 8 voor mijn scriptie gekregen :). En ik ben eindelijk officieel afgestudeerd, mijn dag kan dus niet meer stuk :).
 
Gefeliciteerd!
Oef, ik zie een zwart gat komen. 10 jaar studeren, en nu? ;)

Wat is positieve faalangst? Onaantastbaarheidsgevoel?
 
Terug
Bovenaan